Positief?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lottepotje, Nov 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lottepotje

lottepotje Actief lid

Nov 9, 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Sorry hoor Cindy maar hierdoor word ik dus echt boos!:x waar slaat dit op?! Ik jullie voor de gek houden?! Weetje wel niet hoe ontzettend wanhopig je op dit moment klinkt?! Echt te zielig.

En voor de dames die het dan echt willen weten?! Volgens de dokter waren de kruidvat-testen positief (dus GEEN indrooglijntjes!)
    De uitslag van het bloedonderzoek was aan de hele lage kant.. Krijg maandag een echo.

En sorry dames idd. k ga hier op het forum ook geen antwoord meer geven, er word hoe dan ook iets van gevonden of achter gezocht.. K vind het jammer dat het dus blijkbaar een beetje op een soap gaat lijken;) was niet de bedoeling..

Dus hierbij mag dit onderdeel op slot.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

En wat waren je waardes?

Heeft hij deze ook gegeven??

3. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

Nov 2, 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    wat fijn dat je een echo krijgt! Hopenlijk snel duidelijkheid!

Succes verder lottepotje!

4. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Denk dat het dan een cyste is ofzo, want 2 weken lang zo'n laag HCG is niet goed. Maar wat is aan de lage kant? Onder of boven de 5? Nou sterkte volgende week met je echo!

5. Alita

Alita Niet meer actief

weet je waar ik boos om wordt...dat je nog altijd volhoudt dat je serieus bent hier.....

En heb je die testen meegenomen of ? Zeker zegt de HA als jij hemzelf vertelt dat je streepjes hebt...dat ze positief zijn;)

En een laag hcg...wat is dat dan? En waarom niet zeggen hier als je niks te verbergen hebt....zeg het dan ook gewoon...

Ja ik geloof je niet meer.....echt niet

6. lottepotje

lottepotje Actief lid

Nov 9, 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Heb gevraagt aan de dokter, een cyste kan geen HCG veroorzaken. Ze hebben volgens mij een qualitatieve hCG test afgenomen:(

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    volgens mij moeten de waardes iets boven het test liggen dus 25 IU/L of MIU/ML want anders haden de testen wel wat donkerder uitgeslagen ( ik vind ze tevens niet positief maar goed wie ben ik ).
    dus ik denk ook niet dat ze een gezonden zwangerschap vinden , mischien een leeg vruchtzakje of inderdaad een cyste.

het is meer vreemd dat het zo is , ik denk dat het goed is dat er een echo word gemaakt, maar ik zou er zeker niet vanuit gaan dat je zwanger bent....

8. Alita

Alita Niet meer actief

haha wanhopig.....en dat zeg jij hahahahaha...er is er maar een iemadn hier zielig meid en dat ben jij hoor....

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    en ben ook wel benieuwd heeft hij jouw overnieuwe laten testen met een test van hun naast die bloedtest.
    en waarom de echo pas over een week, ik zou daar niet akoord mee gaan !
    als ze hier zo iets raars vinden zit ik de volgende dag bij de arts voor een echo , als dat niet eerder is !

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Lottepot: een arts zou toch nooit zeggen "aan de lage kant" Hij zegt of dat je zwanger bent of niet.
    Na mijn eerste miskraam heb ik bij mijn 2e zwangerschap gelijk bloedonderzoek gekregen en daarna moest ik om de 3 dagen opnieuw prikken om de stijging te bepalen. Een echo (inwendig) heeft pas zin als je 6 weken zwanger bent.

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    even tussendoor als mensen dit onzin vinden waarom er dan op reageren?
    Wees volwassen en reageer dan gewoon niet in dit topic !
    Hoop dat ze wat voor je kunnen vinden meid zodat je weet waar het vandaan komt.. hcg betekend niet zwanger kunnen worden dus hoop voor jou dat het snel opgelost is ...
    Meer ga ik er ook verder niet op in..

Suc 6

12. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik ging hier niet meer komen maar nu wordt het hier toch echt te grof hoor :x zo kan het wel weer hoor.
    er is voor de moment ook maar 1 iemand die blijft doordrammen he :x

Lottepotje bedankt voor je mailtje ;)

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    ach weet je wat het is er zitten hier allemaal vrouwen met dezelfde droom een kindje... heb gewoon respect voor elkaar en als je ergens aan iriteer reageer er dan niet op..
    Das zoo 2010 :D:D:D:D

14. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ja maar dan zal ze 'zwanger' te horen krijgen van de huisarts. Want boven de 5 is zwanger in de medische wereld. Ik kan het weten ik werk op afdeling gynaecologie. En als die kruidvattesten idd postief waren volgens de huisharts dan is hcg-gehalte idd boven de 25, dus HELEMAAL positief dan volgens artsen. Maarja dit blijft een raar verhaal vind ik.

15. divaatje

divaatje Actief lid

Feb 16, 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Ik reageer niet vaak, maar vind Cindy wel erg grof! Reageer gewoon niet.En jij heb makkelijk praten want jij hebt 2 meiden,wees blij!

Lottepotje, wens je veel veel sterkte meid!

16. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

Nov 2, 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Lieve Cindy, ik snap dat je boos bent echt waar! Als je zelf zo intensief graag zwanger wil worden en je hebt het iedee dat je in de maling word genomen dan kan dat kwetsten!

maar 100% zeker weten dat lottepotje onwaarheden verteld of zichzelf tegenspreekt omdat het hele verhaal of delen gelogen zijn weet je niet voor 100% en als het niet zo is kun je haar er ook erg mee kwetsen.

Ik heb niet het iedee dat ze uit de grap post, en als het verhaal niet waar is dan is er geestelijk iets niet met haar in orde en dan is het ok niet helemaal eerlijk als je zo fel reageerd, nogmaals ik snap het wel maar probeer het te relativeren.

Wat 100% wel waar en 100% niet waar is weten we niet zeker, maar hoe het ook zit lottepotje blijft een mens, en mensen doen nooit zomaar dingen!

Als het je zo kwetst, boosmaakt of frustreerd lijkt met me voor jou en lottepotje beter als jullie elkaar gewoon met rust laten, laat de waarheid dan gewoon in het midden.

Hoe dan ook zit het lichamelijk of wel geestelijk niet helemaal goed, of haar lichaam maakt te weinig HCG aan voor een gezonde zwangerschap of er is iets anders lichamenlijk mis of het verhaal is onwaar en dan is ze misschien eenzaam of is er iets in haar dat heel graag aandacht wil om dat ze geestelijk niet in orde is.

Alle 2 geen reden om ruzie te gaan maken!
    Ga met elkaar om zoals je wil dat mensen met jou omgaan!

17. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    Cleopatra heeft wijze woorden gesproken ::D:D

( serieus goed gezegd had het niet beter kunnen verwoorden)

18. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dat je een mening hebt OK
    dat je iemand niet geloofd OK
    dat is je goed recht.

maar om zo tegen iemand te praten, sorry maar dan vraag ik me af hoe oud je bent.

doe dit op een normale menselijke en RESPECTvolle manier.

en als je niet anders dan reageren dan op deze manier, reageer dan niet!

er zijn meer mensen die twijfels hebben in dit topic maar nog altijd op een normale manier reageren.

19. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

Nov 2, 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Cleopatra was dan ook een bijzondere vrouw hahaha!

Ik ben levenscoach en ik weet dat er achter elk gedrag een verhaal zit, het leven kan soms ook erg verwarrend zijn op elk vlak!

20. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Kom op jongens, iemand mag best eens uit zijn slof schieten. Volgens mij heeft Cindy geprobeerd om op de eerste 20 pagina's van dit topic Lottepot te helpen (zoals ze ons ook altijd helpt met het turen naar testen) waaronder het ongeveer 6000 keer adviseren om een digitale test te doen maar op dat advies is geen enkele keer gereageerd door de topicstarter.
    Zoals Cleopatra terecht opmerkt dat Lottepot een mens is is Cindy ook maar een mens en mensen worden nou eenmaal weleens boos. Dit forum is soms net de echte wereld en dat is alleen maar fijn.

Share This Page