Oh ok. Ik heb alleen de laatste paar pagina's gelezen maar als ze zelf zo "berserk" wordt tja, dan zeg ik, ben met je eens we leven in een meningvrij land
hahaha maar aan zo'n persoon heb je dan ook wat aan..hahaha en je bent 1 dag overtijd zie ik...maar al wel krampen..is het begonnen
ik vind het verhaal ook helemaal niet meer kloppen ! en dan die vage uitleg over bloeduitslagen enzo vreemd !
ik denk van wel, maar ben denk ook een weeen junk hahaha Nee serieus, heb al sinds vannacht krampen, menstruatie krampen maar geen peil op te trekken en ze worden niet echt pijnlijker
idd..mee eens!! kan me niet voorstellen dat een HA zo vreemd doet...die van mij zei toen ik belde ooh hoi..(ze kennen me redelijk doordat ik vaak voor me schoonmoeder bel etc)...Hoi ... Je bent niet zwanger..Klaar vond het wel ff k*t maar wel duidelijk..gelijk van de wolk af op naar nieuwe rondes en kijk nu hihihi nja dat is offtopic
hih is dat zo Ja ik ben altijd eerlijk....ik kan niet anders zijn....misschienmoet ik het soms wat liever brengen maar ik kom ook vaker anders over dan dat ik het bedoelde
ja en zoals ik al zei lees eens haar andere berichten op het forum Maar goed het zal wel goed zijn wil er nu niet te lang over doorgaan
En dan nog wat LOTTEPOTJE:S heel raar dit..ik heb idd je berichten lijst is na gelezen... in een bericht op het topic met kijken naar testjes.. zeg je eerst 13 nov over 4 dagen is mijn NOD..en later in het zelfde topic op 14 NOV over 4 dagen is mijn NOD en hier las ik gisteren volgens mij en toen zei je op 24ste van de maand moet ik ongesteld worden je zegt maar wat en je hoopt op deze manier aandacht te krijgen zo komt het nu neer op mij wat wil je hier nou mee bereiken ik snap je niet meer..wat bedoel je nou ermee dan...ben je dan de klutst helemaal kwijt...
Lieve dames, Lottepotje acht een kans dat ze nog zwanger is. Omdat zij de streepjes donkerder ziet worden, wie zijn wij om te zeggen dat ze het niet goed ziet? Denk dat het nu wel duidelijk is hoe we erover denken.
achja zo is het ook...ik zeg er ook niks meer over vind het oook wel best zo..wij zijn de achterlijken
laat het maar zijn de meesten hier weten nu wel hoe het zit en of je de volgende keer aandacht aan haar moet geven toch...ben idg blij dat ik niet de enige was die het zo zag