Positief?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lottepotje, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hè bah, wat jammer Hannelore. Ik zag het streepje inderdaad op je test. Lijkt dus op een vroege miskraam. : (

2. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hey December,

Bedankt voor je medeleven ;) ja ik denk dat het geen plakkertje was,ik ben nl na ik bevallen was,ik denk 3tal maand later,ook effe trug zwanger geweest,en dit was ook een mk geworden,na 6weken.. ik probeer positief daarover te gaan,en zeg tegen mezelf dan dat het niet in orde was en dat de natuur zijn werk deed.. hoe jammer het ook is.. maar ik zal hoop ik wel snel een positieve test in handen hebben met een plakkertje als gevolg! positive thinking! hihi

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ Hannelore: Misschien positief: ik heb vorige mnd een miskraam gehad met 6 weken en nu weer zwanger. Dus 2 weken na de miskraam weer raak met een beetje hulp van de arts, maar goed dat is een ander verhaal. Hopelijk mag je weer snel zwanger zijn.

4. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hoi!
    ja positief verhaal...
    Mijn dochter is met iui er gekomen dus ja,ook beetje hulp gehad..hopelijk voor tweede toch op natuurlijke wijze..let's cross fingers ;)
    btw

PROFICIAT! x

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ben benieuwd naar je testje van vandaag. Maar als je aangeeft dat hij net zo licht is als gister, dan neemt mijn twijfel wel toe. Ik blijf je even volgen.

6. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ lottepotje ik heb ff je toppic gevolgd omdat ik net als jou ook die lichte streepjes had.
    4 dagen achter elkaar getest en je zag overal een streep op, helaas ben ik ongie geworden.
    denk dat het voorgedrukte streepjes waren.
    dus ik hoop voor jou dat je echt dik positief test!

7. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Hooiiii!! Hier ben ik weer!:D:D drukke zaterdag achter de rug!
    Balen zeg dat je alsnog ongesteld bent geworden...:(
    Mijn vriend kreeg lekker geen streepje!;) (gnagnagna!!:D)mijn gevoel is alweer iets beter!:D Maar het blijft nog steeds zo`n licht streepje...:( (bij mezelf denk ik, hophophop beetje tempo met de HCG hormoontjes!!!!) De kruidvat heeft een zeer goede klant aan mij:(;)
    Wanneer de rode duiveltjes er maandag nog niet zijn.. ga ik voor een bloedtest;) Deze twijfelachtigheid geeft alleen maar spanning!!:( :(

pfff!!

8. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

als ik het zo zie zijn het uitlopers!!

ik heb zelf ook zon test gehad was ook iets een licht streepje bleek zwanger te zijn maar het heeft zich niet ingenesteld !!

maar dat was een andere streepje dan jou testen!!

9. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    hallo Gesina!:) Ik weet zeker dat het geen uitlopers zijn, want dat zou ik ze op alle 4 de testen hebben, en daarbij ze zijn evenbreed als de controlelijn ;) Ook verschijnen ze binnen 5 minuten.. Weet bijna 100% zeker dat het geen uitlopers zijn:D Vandaag weer eentje gedaan, deze is beter zichtbaar dan de eerdere!:D

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Foto?

11. Nyna

Nyna Niet meer actief

#51 Nyna, 20 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2011
    heb je een foto, ik ben reuze benieuwd :D:D

12. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    jaja!! Hier komt ie dan!;) Is nog niet super duidelijk, maar mijn vriend zag hem ook (in het echt is ie nog duidelijker) en vond ook dat ie veel belovend was!:D

De test is rechts iets uitgelopen, maar het lijntje zit op de juiste plek!:)

13. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    in vind hem erg onduidelijk, sorry lottepotje.
    op de bovenste lijk ik wel wat te zien, maar het streepje lijkt wit.
    Ik blijf duimen voor jullie!

14. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik vind het lijntje echt super licht en volg je al een paar dagen en weet niet of je echt zwanger bent langzame hcg kan maar je testen zouden echt wel wat donkerder moeten worden ?!.
    maar lottepotje maak je jezelf niet hellemaal gek met elke dag testen ? en bezig te zijn met een eventuele zwangerschap?
    want stel dat je nu toch ongesteld word ben je waarschijnlijk flink teleurgesteld.

ik denk dat je het beste dinsdag even bloed kan laten prikken om te kijken of er hcg in je urine zit en of die past bij je zwangerschapsduur

15. Nyna

Nyna Niet meer actief

Sorry Lottepotje, ik vind het een mooi duidelijke opname, maar helaas een onduidelijke test door het vele rose :( ik durf er niets over te zeggen!!

16. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Ik wou morgen al de dokter bellen voor een bloedtest :( (ben ik nl nog vrij)

Maar is toch gek dat als je niet zwanger bent, je wel die lijntjes krijgt?.. :( gebruik ook geen medicijnen etc...:(

17. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Neem dan idd morgen maar even contact op met je huisarts en vraag voor een bloedtest. Het kan zeker zijn dat je zwanger bent, maar dat de lijntjes niet duidelijker worden lijkt mij weinig goeds te betekenen helaas. Je hcg zou ondertussen echt al gestegen moeten zijn....... Succes!

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik vind deze test minder duidelijk dan de gewassen test die je gisteren liet zien.
    Rare roze uitloop en eerder negatief dan positief te noemen, sorry.
    Misschien een beetje lompe vraag, maar houd jij je wel aan de aangegeven instructies? Lijkt wel alsof je teveel druppels urine gebruikt.
    Ik bedoel het niet slecht hoor, dus aub niet verkeerd opvatten.

19. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    inderdaad daar ben ik het met december mee eens.
    ik denk dat er inderdaad een kans bestaat dat je zwanger bent, maar denk alleen niet dat het een goede zwangerschap is , er zijn natuurlijk uitzonderingen maar vind het gewoon vreemd dat die testen net wel net niet positief zijn.
    ik zou inderdaad ook even bloed laten prikken , en het even allemaal los laten ben namelijk zo bang dat je eigelijk al denkt dat je zwanger bent en je met dat idee leeft terwijl er mischien iets anders is

20. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Ja, ik hou me zeker aan de instructies :) daarom vind ik het ook zo raar :(.. ff afwachten wat de dokter morgen gaat zeggen...

Deel Deze Pagina