Hoelang ben je eigenlijk al overtijd?? Als dit al een paar dagen is zou je er 1 van Clearblue kunnen doen een digitale met indicator die is iets gevoeliger als de andere. Dan heb je een antwoord zwanger of niet zwanger en geen getuur naar streepjes
K heb er nu eentje gehaald met zo`n + tekentje.. maak er direct een foto van wanneer ik de test gedaan heb
Daar had ik geen tijd voor.. er werden direct verschillende conclusies getrokken en op een gegeven moment was ik het eerlijk gezegt eventjes zat (na het lezen hiervan) De bovenste stip is hetzelfde als de laatste foto die ik gepost heb. Ik ben nu 3 dagen overtijd dus het kan nog... toch? Las dat iemand zei: nou als je 5 weken overtijd bent is het een heel ander verhaal ivm bloedtest, maar als het om mijn eigen zekerheid gaat dan is het toch niet gek als ik het nu al vraag aan de huisarts?.. Of klinkt dit nu ook dom? En ja las het ! Ik post de foto wel op het forum, dan kunnen jullie mee beslissen
Tja als je het nu direct had gezegd hadden wij niet zo hoeven te discusieeren hahaha...ennuh zo erg was het nu ook weer niet he Het kan altijd nog natuurlijk..... Maar een vraagje...je slikte dus eigenlijk de pil? Want ik snap het niet helemaal. En je moet gewoon afwachten .... het is idd een beetje snel om je HA al te bellen....
Logisch dat je in onzekerheid zit, dat zitten heel veel vrouwen rondom hun nod.. Dan zouden de bloedtesten niet aan te slepen zijn.. Het is gewoon een kwestie van w88 en onzekerheid.. Heel vervelend dat is het wel..
Ik slikte idd nog de pil, maar heb er mee lopen klooien (vaker vergeten etc.) hierdoor is alles verward geraakt (tussentijdse bloeding gehad)en nu ben ik van mijn laatste '"ongesteldheid" uitgegaan en vanaf daar mijn cyclus berekend 28 dagen en dat was afgelopen donderdag.. Heb het hier ook overgehad met de huisarts en ze zei dat er zeker wel een kans aanwezig was en dat we het moesten afwachten.. Vandaar dat ik vanmorgen heb gebeld (3 dagen overtijd) dat ik 2 lichte streepjes op 2 verschillende testen heb gehad. Zij zei toen een streep is een streep en dat ik er maar vanuit moest gaan dat ie positief was. Toen heb ik naar een bloedtest gevraagt, maar dat deden ze zelden of nooit.. Ook heb ik gevraagt hoe het kan dat de streepjes niet donkerder werden, maar dat maakte niet uit. Deze week waren moesten zeker donkerder worden (indien de ong. niet doorkomt) en ze feliciteerde mij.. Nouja afwachten dus..
Ga je die vandaag doen dan? Ik zou ook voor de clear blue met indicator gaan, heb je gelijk duidelijkheid en hij heeft maar 25 HCG nodig
@ Lottepotje, Ik heb 8 mnd bij een gyn gelopen en mijn gyn heeft altijd gezegd een streep is pas een streep als hij goed zichtbaar is. Sommige testen geven namelijk een lichte streep terwijl er niks aan de hand is. En een lichte streep moet altijd donkerder worden na 1 of 2 dagen is dit niet het geval dan is de test niet goed. Ik probeer je niet te ontmoedigen hoor. Maar na 2,5 jaar bezig te zijn geweest en heel wat frustraties verder probeer ik je wel te behoeden voor een misschien hele grote teleurstelling.
Het is niks lulligs aan Sorry maar je zet zelf testen op forum en vraagt meningen en die krijg je dan..en we hopen allemaal dat je hartstikke zwanger bent maar wat heeft het voor zin om tegen je te zeggen dat we wel wat zien en jou blij maakt terwijl er echt niks te zien is..zoals 1 al zei je zal echt iets donkerder moeten gaan testen nu...sorry meis maar ze zijn gewn echt negatief...heb er zelf zoveel versleten dat ik dezelfde testen had als jij daar en bleef ik ook maar turen en testen en hopen en nu ben ik wel zwanger en zien ze er idd heel anders uit... niet boos worden want dan meot je geen foto's er neerzetten en meningen van de vrouwen van het forum vragen... Hoop als nog dat je positest hoor
Oke, dan verschillen hier onze meningen over, ik vind nl dat er wel wat te zien is op de test (vooral de laatste die ik gepost heb). Ook heb ik een aantal jaren geleden getest en daar was niks op te zien.. En het is niet zo dat ik me blindstaar op de testen, en dat ik me helemaal gek maak op een zwangerschap.. Nee, daar ben ik te nuchter voor. Daarbij heb ik dezelfde test eerder geplaatst en toen kreeg ik alleen maar positieve reacties. Ik weet zelf ook wel dat ze "normaal" iedere 2 dagen sowiezo donkerder moeten worden, maar goed, hoevaak lees en hoor je niet dat mensen pas met 8 a 9 weken pas positief testen? dat de HCG gehalte traag stijgt? Ik houd me zeker niet voor dat ik 100% zwanger ben, maar ga er ook niet vanuit dat het niet zo is.. K vind het fijn dat er hier meningen over gedeelt worden, maar niet dat ik bijna als een stom konijn word afgeschildert (naar mijn id) ivm folium etc.. Ben op dit gebied ook maar een leek en leer hier natuurlijk alleen maar van!
Precies, je wordt behandeld als een onervaren konijn.. En dat ben je op dit gebied ook en dat geeft ook niks.. De vrouwen die hun mening hier geven willen je alleen behoeden voor een enorme teleurstelling.. Een teleurstelling die ze vaak allemaal al heel vaak gehad hebben.. En mensen hebben gauw een oordeel over je, das op een forum niet anders.. Nogmaals hoop ik dat het voor jou allemaal goed uitpakt en je zwanger bent..