Ovulatie testen doen raar? Van donker naar licht naar donker..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Buikje0, Nov 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

Nov 24, 2011
    1,095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Zoals ik al verteld had in het voorsteltopic heb ik de 14e een prille miskraam gehad. Hoe erg ik het ook nog vind, en hoe erg ik de kleine nog mis, wil ik toch weer proberen zwanger te worden.

Om mijn eitje vast te stellen, ben ik bezig met ovutestjes. Normaal heb ik hem rond de 29e, heel stipt. Maar ik houd er wel rekening mee dat na de miskraam mijn lichaam in de war is.

Maar nu waarom ik dit schrijf: Ben donderdag begonnen met ovu-testen, toen was 'ie nog heel licht, toen heb ik vrijdag overgeslagen omdat ik nog maar weinig testen had (ondertussen alweer nieuwe) en omdat het nog veel te vroeg zou zijn. Zaterdag had ik al een donkerdere test(maar nog láng niet zo donker als de test-streep. En zondag was de test helemaal wit. Dus ik was een beetje in paniek, want dan zou ik dus mn eisprong gemist hebben. Ik had de nacht ervoor wel lichte steekjes, maar mijn baarmoeder/buik doen na de miskraam sowieso een beetje raar. Desondanks ben ik wel door blijven testen, gisteren was de test weer heel licht en vandaag is de test een stukje donkerder (,maar nog steeds niet donker genoeg). Overigens had ik vorige maand ook nooit een precies zo donker streepje als de teststreep, maar hield het vrij donkere streepje wel een paar dagen aan en liep licht op.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Is er een kans dat ik toch mijn ei nog moet krijgen? Bestaat het dat je 2 eisprongen kan hebben met 3 dagen ertussen? Of maakt mijn lichaam perongeluk opnieuw LH aan, kan dat?

*ik heb dit bericht perongeluk in het verkeerde deel geplaatst ( in zwanger worden) dus hij staat er nu dubbel, sorry alvast;))

Share This Page