hoi dames, ik ben nieuw op deze forum dus moet even uitpluizen hoe alles werkt! ik heb nog een onderwerp geplaats van help???? alleen daar kan ik geen foto van mn test plaatsen dus moet ik het hier doen! even een kort verhaaltje... ik deed 2 dagen geleden een test van de d.a drogist en ik zag een heeel licht 2e streepje(wit kleur zeg maar) toen deed ik gister 1 test van de kruidvat met zon pippetje en daar kwam geen streepje(had wel veel gedronken) vanmorgen deed ik er 1 want had nog 1 kruidvat dipstick over en toen zag ik een heel licht 2e streepje net zo dik als controle lijn alleen wel heeeeeeel licht.. moest echt goed kijken maarje zag hem wel.... dames wat denken jullie??? wie heeft ervaring met deze test de foto die ik nu heb genomen is in het licht en heel dicht ingezoemd met de camera!!!! hoop op een antw kan het zijn dat de hcg nog erg laag is dat het zo licht is van kleur???? (heb pco) vandaar onregelmatig ongesteld zit nu 2 dagen aan de provera en nu zon test ????? watmoet ik nu liefs lola
Waarom kan je daar geen foto plaatsen? Je kan daar toch gewoon een nieuw bericht toevoegen Maar ondanks dat de foto heel klein is, denk ik wel een 2e streepje te zien. (dit is trouwens een cassette test. Dipstick is zo´n strookje die je in de urine ´dipt´.) Over een paar dagen moet hij wat donkerder worden dan. Ah je hebt foto inmiddels aangepast. Zo zie je het beter.
Ik zie het wel alleen lijkt het op een witte streep 'die ik ook had' Had al gereageerd op je vorige topic. Ben benieuwd de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Test binnenkort weer even. Succes!
Ik zie ook een streepje! Oh, provera is niet schadelijk trouwens hoor, als je wel zwanger bent. Ik heb zelf positief getest van mijn dochter, 2 dagen na een 10-daagse kuur provera, (had volgens de FA aan de hand van echo's geen eisprong gehad, dus maar een kuur provera). Dochter is helemaal gezond .
Ik zie een licht streepje...! Ik zou wel meteen bij de huisarts melden van deze test + de provera, want dat mag niet samen.
dag ladys, bedankt voor jullie reactie! ik ben er niet zo gerust op! hoe kan ik een positieve test hebben als ik geen cyclus heb??? vind het heeel ongelovenlijk... heb pcos dus geen eisprong??? zou dit dan geluk zijn???? of........ liefs lola
Heel gek maar soms reageert de provera ook op het testje. Ik heb dit ook gehad toen wij nog bezig waren. Zelfs mijn ovu testjes waren knal positief Ik heb toen de gyn gebeld en hij legde me uit dat dat idd wel vaker voor kwam. Maar voor dit testje hoop ik natuurlijk op een dikke vette positief. Xxxxxx
hoi hoi bedankt voor je reactie ik zit nog maar sinds gister aan de provera heb nog maar 2 tabletjes geslikt... ben benieuwddddd xxxxxxx
Hè meid ook ik heb pcos maar gewoon een eisprong. Alleen door de pcos geen grip op hoe en wanneer. Ja ik had toen 1provera in genomen en kwam toevallig test tegen haha en toen zag ik dus dat streepje Succes meid ik duim voor je