hoi, even iets wat ik hier neer wil gooien... ik heb de 18e mijn eisprong gehad vastgesteld via ego... 6 dagen later heb ik 1 druppel roze bloed weg geveegd. nu 15 dagen na mijn eisprong heb ik vandaag 3 kleine druppels bruin bloed verloren en mijn NOD zou vandaag moeten zijn... heb geen test in huis dus heb ovutest gepakt en deze is toch echt postitief?!?!?! wat kan dit inhouden... ik voel diep van binnen dat ik zwanger ben maar ben toch echt bang... ik ben echt al een hele tijd misselijk( vanaf die 6e dag na mijn eisprong ongeveer) en mijn borsten zijn nu echt te groot voor mijn bh's en blauw door opgezette adres... heb steken in mijn liezen en onderrug en kan gewoon niet meer op mijn buik slapen door de misselijkheid en slaap dus erg onrustig terwijl ik wel moe ben en veel meer hoofdpijn heb dan normaal...:S iemand eerder zoiets mee gemaakt?
Een ovutest kan positief zijn als je zwanger bent. Ik zou morgenochtend direct een zwtest kopen den direct doen, want wat je schrijft zegt mij dat je zwanger bent.
Ik heb geen testen met nodig!!! mijn lichaam en g gevoel spreken voor zich... Ik heb donderdag en afspraak met de vk! En ik had wel en licht positieve zwtest!
Gefeliciteerd!! Maar over gevoel en lichaam gesproken, het kan je flink in de maling nemen hoor, helaas hier zo vaak meegemaakt Maar jij hebt al een lichte positieve test, helemaal super. Hoe was het gisteren bij de verloskundige?
Ik weet er alles v van dat je lichaam je in de maling kan nemen... Maar dat is gelukkig niet van toepassing!! Aankomende donderdag moet ik pas... Zit dan op 6 weken... Hoop dat ze me die bevestiging ook kan geven!!!
Neem me niet kwalijk hoor, dacht dat je tweede berichtje ook nog van 3 december was, zie nu pas dat je tweede berichtje van vandaag is, sorry. Hoop het ook voor je meid, heel veel succes!!