We zijn nog maar net 3 rondes ver en gisteren had ik mijn eerste 2 positieve testen in de handen!!! Omdat ik nog erg onzeker ben, heb ik er vanmorgen nog 1 gedaan en ja hoor, 2 strepen!!! Ik ben ZWANGER! En zo snel, dat hadden we nooit durven dromen!
Oooh heerlijk meis! Van harte gefeliciteerd! Nu heerlijk van genieten, onzekerheid opzij, een wonder in je buik!!
Bedankt!! Ik heb net bij de KV een CB gehaald omdat ik toch MOEST kunnen aflezen of ik zwanger ben of niet. Gelukkig verscheen er Zwanger 3 valspositieve testen en geen ongi lijkt me sowieso wel wat raar, maar je gaat je van alles in je hoofd halen.. Nu wachten tot ik ongeveer 6 weken ben en dan de VK bellen. Je mag bij ons helaas niet eerder bellen.
Nee hoor gewoon in NL. Op de website geven ze aan dat ze het liefst hebben dat je tussen de 6 en 8 weken belt, zodat ze een afspraak met je kunnen maken voor tussen de 8 en de 10 weken. Misschien bel ik ook nog wel en doe ik net of mn neus bloed. Dan hoor ik vanzelf wel of ik weer terug moet bellen of dat ik toch een afspraak mag maken
gewoon idd doen als of je gek bent en gewoon bellen dan heb je de afspraak maar vast staan. geniet er van