wat denken jullie van mijn ovulatietestjes? bovenste was van gisteren om 15u30 en de onderste van vandaag om 15u30 is hij nu al positief of moet het nog donkerder worden
Is positief!!! zou wel doortestten totdat hij negatief is zodat je weet wanneer je je LH piek voorbij bent zeg klussen vanavond en morgenavond ook!!
maandag en gisteren heb ik ovulatietestjes gebruikt,maandag dan ook al maar geklust, gisteren konden we jammer genoeg niet en vandaag had ik toch graag weer willen klussen. nu ben ik daarjuist naar het toilet geweest en bij het afvegen had ik doorzichtig verlies met wat bloed bij (sorry sorry voor de uitleg :/ ) het is de eerste keer dat ik ovulatietestjes gebruik en nu vraag ik mij af wat dit kan zijn.
is je test nog positief dan? kan een ader zijn die gesprongen is of van je ei heb het zelf nog nooit meegemaakt. Het is volgens mijn niks ernstigs hoor Hoop dat meer meiden je antwoord kunnen geven
mijn testje voor vandaag kan ik maar doen rond 15u30 of moet dat niet altijd op het zelfde tijdstip. ik heb dat ook nog nooit gehad het is echt eerste keer. bij onze 2 dochtertjes had ik niets van bloed ofzo. nu naar het toilet gegaan en is het niks meer voorlopig
ik vind hem trouwens niet helemaal positief, de test kan nog donkerder toch? of is dat per test verschillend? in iedergeval flink klussen meid haha.
links is donkerder als rechts dus positief! sommige meiden hebben echt een knaller en er zijn meiden die donkere streep hebben zolang de T donkerder is als C streep is die positief
dank je wel dames . vandaag zullen we heel dicht kruipen. straks doe ik dan nog een testje. het zijn er die ik heb gekregen van een vriendin van mij,ik had er maar 3,morgen kan ik dan wel geen testje meer doen :/
ben heel benieuwd of je test nog positief is!! als die negatief is dan hoef je ook niet meer door te testten maar klussen kan geen kwaad hihi
als ik mijn testje heb gedaan dan zal ik hem hier zeker komen posten . ben eigenlijk ook wel benieuwd. maar klussen doen we zoiezo ook nog een keer,kan idd nooit geen kwaad é .
Als ik op de link klikt zie ik een wit scherm maarre kan niemand hem op FB zien? ik testte dag ervoor smiddags positief en dag erop sochtends ook en uur erna negatief, als je al positief heb getest maakt het niet meer uit welke moment je test erna (alleen niet met ochtend urine)
negatief!! dus vanavond voor zekerheid nog x klussen! je bent je LH piek voorbij dus je ei zal vandaag/morgen springen!
spannend.... en knuffelen zullen we . ik denk dat m'n ei vandaag al is gesprongen,met die "bloeding" die ik heb gehad.
het is hier ook de eerste keer dat ik dat heb,en hoe raar het ook mag klinken maar het is af en toe dat ik het heb, het ene moment iets meer dan het ander maar het is in iedere geval geen helderrood.