wij zijn nu 9 maanden bezig altijd omo witte testen gehad ben nu 2 dagen overtijd en heb vanmiddag 2 testen gedaan, woensdag morgen ga ik er nog een doen want wil het zeker weten wil graag jullie mening horen zou me zo fijn gevoel geven! liefs love7
ik wil je natuurlijk niet van je wolkje aftrekken,,, maaar.... ik vertrouw deze testen niet en ik vind het streepje nogal licht voor 2 dagen overtijd... maar buiten dat zie ik wel 2 streepjes en hoop ik natuurlijk dat die alleen maar duidelijker word.. ( zou wel andere testen gebruiken )
ja geloof het nog niet echt.. maar fijn jullie mening te horen we wachten af.. merken het vanzelf wel in het echt is hy wel wat duidelijker , mijn moeder zei ik had nooit knal testen maaaaar zoo spannend
Ik zou voor kruidvat 2 voor 5 euro gaan! Die zijn duidelijk. Deze testen hebben helaas al eens positief aangegeven met kraanwater. Succes!
heb btw woensdag ochtend kruidvat test gedaan die was ook licht positief maar echt heeeeeeeel licht en zaterdag t zelfde maar die kon ik niet op de foto zetten , die liggen al bij het vuilnis hahaha
Ik zou echt door testen, Met de kruitvat 2v5. Of cb. Maar de test die je gedaan hebt is echt niet te vertrouwen. Ik had vorige maand ook zo een test, mis nog donkerder en ben ongesteld geworden Vind het vervelend om te zeggen, Hoop v je dat de test t bij jou gewoon goed heeft gedaan. Mijn duimen draaien, Liefs
Pfff echt erg was zo blij had natuurlijk nooit verwacht dat een test vals positief zou aangeven omdat hy normaal altyd omo wit is bij mij en gebruik deze meestal maar mijn hoop is nu wel weg toch fijn geweest even t gevoel te hebben gehad om zwanger te zijn...haha Morgen ochtend maar clearbleu doen en op t beste hopen Kak testen
Uuurm meiden.. het is de predictor Early die niet te vertrouwen is.. Volgens mij is dit een normale predictor en die zijn niet gevoelig dus kan een licht streepje wel positief zijn. Ik verwacht de cb morgen ook positief
K lopt! TS, dit is toch de gewone Predictor? Toch niet de totaal onbetrouwbare Early waarmee mannen nog positief testen? Ik duim voor een positieve CB.
Mijn testen zijn ook nooit knal geweest. Met deze zwangerschap met 6 weken getest en de test streep was heel veel lichter dan de controle streep (wel iestje donkerder dan die van TS). Ben toch echt zwanger
hhmmm rare testen en resultaten. maar hoe lang nog tot je nod!!?? snap niet waarom je dan niet die van de kruidvat pakt zijn echt vele beter!! succes en hoop het voor je meid
Heb ik woensdag en zaterdag gedaan echt heeeel licht positief,kun je niet zien op de foto echt als je hem schuin houd Ik zie het vanzelf wel ik ben nu 2 dagen over tijd maar miss maak ik niet zoveel hormoon aan , want heb altyd echt spier witte testen Dus ik hoop het en zo niet dan gaan we gewoon verder Xxx love7
Je hebt al meerdere dagen getest, lees ik.. je zegt dat ze donkerder worden dus ik zeg gefeliciteerd Als je innesteling later was maak je ook later hcg aan, waardoor je niet gelijk een knaltest hoeft te hebben op je nod