Effect licht ovu

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by HeyHey, Nov 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HeyHey

HeyHey Lid

Nov 5, 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey even een vraagje,

Wat als je teststreep van je ovu test goed te zien is maar net wat lichter dan de teststreep? Heeft het dan zin of ben je dan echt veel te vroeg?
    Is de eerste ronden testen en heb er al tien dagen zowat gedaan... Maar zou zonde zijn als je hem mist..

Dankje!! Groetjes

2. logo

logo Niet meer actief

Het is pas positief als hij donkerder of net zo donker is als de controlestreep.
    Ik weet niet hoe je in je cyclus zit? Verwacht je je eisprong een deze dagen? Dan is het niet te vroeg. Gewoon om de dag, dat is voldoende.

3. HeyHey

HeyHey Lid

Nov 5, 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben pas gestopt met nuvaring... Maar zit nu op dag 52 en nog niet ongesteld, had vorige week al een aantal testen gedaan maar die waren licht. Omdat ik vanmorgen, wel na sporten, veel witte afscheiding had en echt n klodder... Sorry klinkt vies... Ben ik gaan testen.
    Ik weet namelijk niet zo goed dat "eiwit" te herkennen...
    Maar denk dat we idd voor om de dag gaan, en dan maar verder blijf testen. De test was trouwens van predictor

Dankje voor je reactie ! Groetjes

4. logo

logo Niet meer actief

Ik begreep dat je een ovulatie test had gedaan, maar misschien is een zwangerschapstest beter, toch? Als je al zo lang niet ongi bent geweest.
    Google even op billingsmethode misschien heb je er iets aan.

Even iets raars misschien maar de testen van predictor werkten bij mij niet.

5. HeyHey

HeyHey Lid

Nov 5, 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Klopt gaat om ovu testen.
    Zwangerschaptest gaf negatief aan.. Dus dan zal het toch wel gewoon zo lang duren... Maar dan kan het dus onderhand wel zo zijn dat mijn ovulatie eraan zit te komen toch..

6. logo

logo Niet meer actief

Ik ben zelf niet bekend met nuvaring, maar ik weet wel dat anticonceptie een tijdje in je lichaam blijft. Het kan zijn dat je cyclus van slag is. Misschien is het beter om een keer ongi te worden en dan te testen.

7. HeyHey

HeyHey Lid

Nov 5, 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Denk idd ook dat dat beter is. Was ook de bedoeling maar omd het zolang duurde en je vanalles voelt in je lijf ga je toch denken... En testen..
    Bedankt voor je reacties!

Share This Page