Ja de titel zegt het al. We zitten nu in de 7e ronde en deze maand een ovulatietest gedaan. Ik had dag 15 en dag 16 een positieve test dag 17 werd die al minder en dag 18 (vandaag) helemaal negatief. We hebben al vanaf dag 12 geklust t/m dag 17, zal het nu nog nodig zijn om op dag 18 ook te klussen. ( de lol is er een beetje af hihi)
hier ook bevrucht na mn eisprong! t moet geen verplicht nummertje worden, maar met een beetje fantasie is het vast fijn vanavond
Tsja ik zou het echt niet doen als je er nu een beetje klaar mee bent. Je hebt zo al prima kansen wat klussen betreft en het moet samen toch ook leuk blijven. Maar hoezo zijn de andere dames bevrucht na de eisprong? Dat weet te toch helemaal niet. Of het moet zijn dat je het niet eerder gedaan hebt, maar dan weet je ook niet of je daar niet ook gewoon zwanger van was geraakt.
Nee hoor, niet nodig. Overigens is het niet goed voor de zaadkwaliteit om dagen achter elkaar te klussen; beter is om de dag. Als je partner voldoende of goede zaadkwaliteit heeft, dan blijven de zaadcellen nog wel een dag tot maximaal 3 dagen (gemiddeld) leven. Je moet je voorstellen dat het voor de levende zaadcellen een grotere uitdaging is om te zwemmen tussen veel dode of inactieve zaadcellen door.. Beeldspraak hoor!
Als de lol eraf is zou ik het niet meer doen. En persoonlijk vind ik dat jullie teveel geklust hebben. Zes dagen na elkaar? Volgens mij zit er op dit moment bij jouw vent niet veel meer klaar hoor... Mijn ervaring is dat ik -toeval of niet- iedere keer zwanger was als we pas na de eerste positieve ovulatietest voor het eerst in een aantal dagen het bed in doken. Zaadkwaliteit van VL is nochtans meermaals getest en van optimale kwaliteit (is hij nogal is trots op haha). Ook op de fertiliteit gaven ze ons het advies om voor eisprong 3 à 5 dagen te onthouden zodat zaad van goede kwaliteit is en dan de dag van de positieve ovulatietest en de dag erna samen het bed in duiken.
Bedankt, we hebben ook niet meer geklust, we waren allebei zo moe. Zoveel dagen achter elkaar vind ik zelf ook niks aan hoor. Maar dit was de eerste keer dat we zo'n test gebruikte en ik wist niet zeker of ik het wel goed kon vertrouwen, dus vandaar dat we uit voorzorg maar alvast begonnen waren. Hopen dat het nu raak is, dat zullen we over een week of 2 wel weten.
ik weet het zeker, aangezien mijn vriend 14 dagen weg-14 dagen thuis is. op dag 12 had ik een positieve ovulatie test en pas op dag 14 (thuiskomdag) seks gehad.