hOI meiden, Ik had een vraagje. Gistermiddag heb ik een ovulatietest gedaan. Er was een licht streepje te zien (wo 7 mei) Vandaag geen 2de streep te zien (do 8 mei) Afgelopen maandag had ik een flinke witte klodder in mijn slipje zitten (ma 5 mei) Dinsdag beetje buikpijn. Denken jullie dat ik maandag of dinsdag mijn eisprong hebt gehad Helaas heb ik een paar dagen geleden geen testen gedaan, anders had ik het wel geweten...stom eigenlijk... Man en ik hebben dinsdag 6 mei wel gemeenschap gehad...hopelijk is het raak geschoten dan
Op welke cyclusdag zit je? Je weet dat je ovulatietest pas positief is als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep?
dag 55...heb lange onregelmatige cyclussen dus erg onvoorspelbaar kijk de ovulatietesten lopen langzaam op eerst heel licht dan steeds donkerder en dan de knaller en dan lopen ze langzaam weer af dat is toch zo=dat is mij altijd verteld namelijk nu had ik gisteren een licht streepje en nu vandaag helemaal geen streepje....kijk voor de zekerheid test ik de komende dagen nog hoor
Kan met de concentratie van je urine te maken hebben, dat het vandaag lichter is dan gister. Ook hoeven ovulatietesten niet per se op te lopen. Kan ook plotsklaps donker zijn, heb ik gelezen in ieder geval. Zoals je zegt, zou ik gewoon blijven testen. Misschien komt je ei nog. Was het toch maandag, kun je nu niets meer doen. Goed dat je toen geklust hebt