Kijk en huiver. Rond 6 mei knal ovulatie test. Nu 10 dagen later weer positief. Al twee weken het idee dat ik ongesteld moet worden. (Zware lage rugpijn) Net getest. Zie foto. Had ik niet al wat meer HCG aan boord moeten hebben? Test is witter dan wit Raar dat ik nu weer (in 10 dagen tijd) weer positief test qua ovulatie. Iemand wat ideeën???? Greetzz
M'n vreemd! Mss is je ei niet gesprongen en probeert hij het nu opnieuw? Ik zou zeker voor de zekerheid klussen.
ik zou het ff gezellig maken de komende avonden! misschien is je ei idd niet gesprongen en heb je nu een langere cyclus!
Zou het ei zo lang aan boord blijven? Dan had ik toch ongesteld moeten worden? De test is een 20 mIU/ml test, vrij gevoelig zou ik zeggen... Genoeg voor en na 6 mei gezelligheid gehad met liefje daar zal het niet aan liggen denk ik dan! Jeetje wat een toestand...pfff. :x
Aan een ovulatietest, hoe positief ook, kun je helaas geen zwangerschap aflezen. Er zijn inderdaad vrouwen die een positieve ovulatietest hadden en zwanger bleken, maar er zijn er ook die een positieve ovulatietest hadden en echt niet zwanger waren. Een positieve ovulatietest rond je NOD wil dus helaas niet zeggen dat je dan wel HCG in je lichaam moet hebben. Het is hoofdzakelijk bedoeld om je LH te meten. Ik zou het dus bij zwangerschapstesten houden nu. Doe desnoods een Kruidvat 2 voor 5 euro. En...je zit nog voor je NOD. Geen bloed geeft moed!
Ik denk dat je ei eraan komt en dat de eerste ovu op 6 mei niet heeft geleid tot het daadwerkelijk springen van het ei en je lichaam het nu nog een keer probeerd. Dat je al 2 weken rugpijn hebt kan dus komen van het groeien van het eitje. Maar uiteraard hoop ik dat je toch zwanger bent hoor . Je zit nu ong 8 dagen na ei (als hij toch gesprongen was na 6 mei) dus nog ver van je nod af
zucht Het is een verwarrende toestand Als ik mn cyclus bereken dan was 14 april mijn eerste dag menstruatie. Dan zou ik 4 tot 8 mei vruchtbaar zijn en op of rond 6 mei dus eisprong hebben. Toen dus ook knaller ovulatietest. Innestelingstijd ligt tussen de 6-12 dagen, vandaar vandaag een zwangerschapstest. Dus negatief. Ik dacht dan ook maar eens te kijken of mijn LH piek van rond 6 mei weer weg zou zijn. (dat zou dus weer gedaald moeten zijn) Niet dus.. En ik weet heel goed dat ovulatietesten niet zijn bedoeld als zwangerschapstesten Maar nu bedenk ik me ook net dat om 20.00 in de avond een HCG test misschien ook niet helemaal handig is.... iemand nog wat feedback?
Het kan zijn dat als je nu pas je innesteling hebt dat die ovulatie test het al wel oppakt maar de zw test niet. Heb ergens gelezen dat voor de innesteling het vruchtje hele minime hoeveelheden hcg aanmaakt voor het baarmoederslijmvlies ofzo.. weet niet of dit waar is maar dat zou het misschien wel kunnen zijn. Afwachten meid. Succes!
@meebee2 Dat was ook een beetje mijn gedachte (en nee, geen whishfull thinking, oke beetje dan) Ik heb dat nml ook wel eens begrepen. Vind het gewoon heel raar dat ik in 10 dagen twee keer een eisprong zou hebben, en dat ook nog eens zonder menstruatie. Als ik nadenk over een " tweede " poging van het eitje, wordt ik zelfs een beetje zenuwachtig. Zo'n ei zou dan dus oud en misschien niet helemaal goed kunnen zijn... Pfff, vandaar mijn hulpvraag aan jullie
Maar als je 6 of 7 mei je ei gehad hebt dan zou je pas over 4 dagen op je nod zitten. Tenzij je een kortere luteale fase hebt. En je banner klopt niet haha. Maar heb je wel een regelmatige cyclus? Als je een onregelmatige cyclus zou hebben zou het wel kunnen zijn dat je ei nu pas springt. Maar zou over 2 dagen nog eens testen (sochtens) want over 4 dagen is pas je nod dus heel spannend. Ik zou in jou situatie blijven testen haha ook met ovulatie testen.. dom maarja haha
haha ik krijg mn banner niet aangepast, sorry, lekker "blond" inderdaad Mn cyclus op de banner is gebaseerd op mn 28 dagen cyclus zoals ik " gewend" was. mijn laatste cyclus was ik 8 dagen overtijd met een nare rare bloeding. Dat was of een verlate ei of een vroege misk. Dat is wat ik begreep van de reacties op deze site. Nu mijn cyclus dus "verlengd" naar 36 . En gestart met ovulatietesten. Vandaar deze verwarrende situatie.
Dus even zonder banner 14 april eerste dag menstruatie (na week " overtijd " ) Ovulatie rond 6 mei (test zeer positief ) 12 mei ongesteld moeten zijn. niet dus maar wel weer knaller ovu test. ik weet het niet meer hoor mis ik iets ???
Nou meid. Eigenlijk als je overtijd en zwanger was dan kun je je cyclus niet tellen als 36. En als het een miskraam was dan kan het zijn dat je cyclus door de war is. En dat is niks vreemds! Ik heb een foute innesteling gehad waarschijnlijk volgens de gyn en sinds toen is ook heel mn cyclus door de war. Afgelopen maand geen ei kunnen vinden. Maar wel op dag 27 ongi geworden normaal 31 dagen. Misschien is het toch wel makkelijk als je door gaat met ovulatietesten om te kijken of ze lichter worden want dan was het dus wel je ei. Spannend!
Thx meebee2 We houden moedig vol! indien er iets veranderd zal ik zeker weer even wat melden! Greetzz
Das fijn! Ben benieuwd! Hou me op de hoogte. En ik ben nog niet bezig met zwanger worden. Nog even geduld hebben hihi
hoihoi, ik had/heb beetje soortgelijk probleem.. zit nu op CD 32, op CD 14 knal ovulatietest. , maar op CD 27 opnieuw een knal ovulatietest!! wist ook niet wat te denken hiervan nu heb ik vanmorgen een zw test gedaan en we kregen een licht streepje... ik vraag mij af of ik geluk zal hebben.. had goede hoop, maar iemand zei me dat die zw test misschien reageert op ovulatie en dat ik dus effectief nu pas mijn ovulatie zou kunnen hebben. ik hoop voor jou dat jij binnenkort ook een zw test met streepje in handen zal hebben, en dan niet door ovulatie ik geloof nochtans net als juul 83 wel iets te zien al is het dan heel ver weg...
@Jlien : gelukkig ben ik niet alleen Hopelijk gaan bij jou de testen oplopen! Hoor het graag natuurlijk.. Voorzichtige Gefeliciteerd !! ps zwangerschapstest --> streepje is positief... Ik ben zojuist maar weer gestart met ovulatietest. En ja, positief...pfff! 4-6 mei knallers + gezelligheid met liefje (sorry) 12-13-16 knallers 17 wat minder 18 (vandaag) knaller drie dagen voor NOD Ik wordt langzaam niet goed hiervan! (en arm ) Greetz