Hey meiden, ik kon echt niet wachten tot donderdag. Ik weet niet waarom, maar iets in mij zei me van 'test maar'. Dit kreeg ik als resultaat.. Ik zit nu op 11 dpo normaal. Ik heb deze maand geen ovulatietesten gebruikt.. Dus ben niet zeker. Ik heb met ochtendurine getest. Wat nu gedaan? Elke 2 dagen testen? Of zal ik maar langs de dokter passeren? Ik sta toch wel even te trillen, had dit totaal niet verwacht deze maand
Dankjewel, kan het nog altijd niet geloven Maar wat zouden jullie doen, nog even tot NOD afwachten? Of toch al eens bloed laten prikken? Ik weet eerlijk gezegd even niet wat te doen Zoals ik al zei, sta hier even te trillen op mijn benen
daarom heb ik mij zo een hele set van 12 stuks aangeschaft, omdat ik zelf ook zo ongeduldig en ongelovig ben, nu ik test elke dag en hij wordt met de dag donkerder, in elk geval hij is zelfs al donkerder dan de mijne, dus ik denk wel dat ge prijs hebt
Eerst eens tot je NOD wachten en gewoon met je NOD ook nog een testje doen, als die donkerder is dan kun je nog altijd de HA bellen. Hopelijk loopt het mooi op.
Ik zou ook even afwachten tot je NOD. Waarom wil je precies bloed laten prikken? Of is daar een speciale reden voor? Hier is het namelijk gebruikelijk om de vk of gyn te bellen voor een intake. Huisarts doet bij ons niets.
ukkie1985: bij ons doet de huisarts dit. Maar ik ga sowieso ook naar mijn gyn bellen hoor. Ik wacht nog even ongeduldig af wel spannend allemaal Ik vond mijn test toch ook heel duidelijk, had ik echt niet verwacht