nouja het is meer dat die testen niet meer zijn wat ze waren sommige zijn donkerder dan de zelfde test uit hetzelfde doosje zeg maar. terwijl ze met dezelfde urine zijn getest. even afwachten nog dus
Ik had ook een dergelijke vage streep waardoor ik twijfelde. Om het zeker te weten heb ik een cb digi gedaan 2 dagen later met ochtendurine. Die gaf heel duidelijk zwanger aan. Voordeel met digi is dat er geen twijfel over kan bestaan. Je bent het wel, of je bent het niet....
Nou heb er nog 1 liggen van kv die doe ik donderdag kijken wat die aangeeft en anders vrijdag een cb digitale. Zou een leuk verjaardagcadeau zijn voor me 30e verjaardag
als je lang genoeg wacht met kruidvat ook hoor en bespaar je nog een hoop onnodig geld ook. maar goed, zelf weten
Ik ga morgen weer testen.. Dan is t 48 u en hcg verdubbeld dan zou hij duidelijker moeten wezen. Wel erg spannend hoor
Omdat ik wel eens gehoord heb dat ovu test ook wel eens pos reageert met zwangerschap.. Net maar eens gedaan. Dit is ook weer iets raars.. Voor de helft duidelijk en voor de helft onduidelijk. Voor de helft dik gekleurd en de andere het elftal van de streep minder. Raarrrrr
Ovulatietest is geen zwangerschapstest, en nu weet je nog niet of je wel zwanger bent. Als je wil weten of je zwanger bent dan toch echt een zwangerschapstest.
Dat is echt heel zelden dat het gebeurt, en is juist niet de bedoeling om die te gebruiken als zwangerschap test, is gewoon zonde van je geld en je zelf gek maken! Gewoon echt een zwangerschap test gebruiken als je duidelijkheid wilt. Ik ben benieuwd naar je volgende test!