Ik hoop dat jullie de foto kunnen zien....mijn ovulatietesten zijn mooi opgelopen. De laatste is van vanochtend 09.00 uur. Nu is mijn vraag, wanneer kunnen we het beste klussen? We hebben dinsdag en gisteravond geklust. Zouden we vanavond dan ook nog moeten klussen of beter even "opsparen" en wachten tot morgen?
Maar springt je ei niet pas na de positieve test? Dan zouden we toch juist beter morgen nog even kunnen klussen. Ik denk dat 3 dagen achter elkaar (gisteren, vandaag en morgen) iets te veel is gevraagd van manlief haha
Hey CestMoi, Wat een mooi oplopende testen zeg! Ik zou idd wachten tot morgenochtend zoals ike37 zegt Zelf zit ik een beetje in hetzelfde schuitje. Heb op woensdag ochtend om 11 uur een heel duidelijke positieve ovu test gehad (geen foto sorry). Dinsdag avond hadden we geklust en ook gisteren avond hebben we geklust.... Denk dat het nu dus wel voldoende is, en dat ik manlief even met rust ga laten Zijn jullie al lang bezig om zwanger te worden?
Daar zat ik dus ook aan te denken Idd zelfde schuitje, zie ik. Mijn laatste cyclus was namelijk ook 36 dagen Ik ben sinds de bevalling van mijn zoontje net weer ongesteld geworden en dit was de eerste keer dat we er echt voor gingen icm ovulatietesten. Als je woensdag al een duidelijke positieve test had, denk ik dat je ei idd al geweest is. Ik duim voor ons beiden
Zie dat je zoontje nog net geen jaar is, klopt dat? Mijn zoontje is nu bijna 19 maanden, een heerlijk manneke! We hebben even getwijfeld of we nog een 2de wilden, maar door weer wat baby's rondom ons er toch maar weer voor gaan. Ik vind het heerlijk om mama te zijn! Heb trouwens ook de testen besteld bij Sensitest, kun je 6 dagen voor NOD gebruiken..... Aftellen geblazen dus.... haha We houden elkaar op de hoogte!
Inderdaad zoals je zegt. Als je deze morgen een positieve test had, dan springt je ei (normaal gezien) pas morgen of overmorgen. Dus zou ik zeker vanavond niet klussen hoor. IDEAAL zou zijn morgenavond denk ik. En er ligt nu toch al een voorraadje zaadcellen klaar van gisteravond, dus de timing is super gewoon Als je morgenavond klust, zal de kwaliteit van de zaadcellen weer optimaal zijn Moest ik jou zijn zou ik morgenavond klussen en binnen 3 dagen nog eens en dan gewoon op het wachtbankje Veel succes!!
Klopt, bijna een jaar. Het is zo genieten. Als het aan mij had gelegen was ik al veel eerder aan een tweede begonnen, helaas bleef menstruatie door borstvoeding uit. Ik heb mijn zwangerschaps- en ovulatietesten van zwangerenkids, las daar op dit forum goeie verhalen over. Moet zeggen dat ik na het zien van mijn mooie oplopende ovulatietesten ook tevreden ben over de testen. Hopelijk zien de zwangerschapstesten er over 2 weken ook zo uit
Ik ga vanmiddag als ik thuis ben nog even testen. Mocht de streep dan minder duidelijk zijn, dan weet ik dat mijn ei elk moment kan springen. Helaas morgenavond niet thuis ivm Sinterklaasviering....dat wordt dus morgenochtend En daarna kan het lange wachten beginnen.
Ik zou morgenochtend nog erbij pakken! Dat jullie gisteravond nog seks hebben gehad is positief dus als het voor manlief teveel is om vanavond en morgen het nog eens te doen dan zou ik morgenochtend pakken.
Ah inderdaad, dan is morgenochtend ideaal Stop je daarna al met klussen? Gewoon een vraagje hoor, jullie gaan er mee door tot wanneer jullie willen natuurlijk Maar ik heb soms de indruk dat er snel mee gestopt wordt vanaf er een positieve test is. Vaak wordt er nog 1x geklust en dan op het wachtbankje. Terwijl dat het (denk ik) belangrijk is om 'lang' genoeg door te gaan, toch nog tot enkele dagen na je positieve test. In de handleiding staat wel dat je ei '24 tot 48' uur erna springt ... maar heb al dikwijls ervaren dat ons lichaam helemaal geen handleiding is Misschien springt het wel na 72u of later zelfs... Dan is het handig toch nog eens geklust te hebben natuurlijk Heel veel succes!
Haha, geen idee...zal onze klusagenda er ff bijpakken Ik denk dat we morgenochtend en zondagavond nog even aan de slag gaan, tegen die tijd zal mijn ei toch wel gesprongen zijn.
Oke, de test van zojuist is beduidend lichter. Piek is dus geweest. Heb zowel gisteravond om 21.00 uur als vanochtend om 09.00 uur een donkerder streepje dan de teststreep gehad. Oftewel, de kans is groot dat mijn ei 24 uur later, dus deze nacht, springt. Al heb ik nu al menstruatiekrampen. Ppfff wat een onzekerheid. Konden we maar met een cameraatje naar binnen koekeloeren. Toch maar even kijken of ik manlief kan verleiden tot twee klusbeurten. Vanavond en morgen Daarna mag hij weer een maand rust hebben haha.
Hey CestMoi, hoe was het weekend? Hier super druk, geen tijd (en zin) meer gehad om te klussen. Voel nu wel al een hele dag zo wat tintelingen onderin... Als woe of do mijn ei geweest is, zou ik op 4 dpo zitten ongeveer. Hoop echt dat die 2 keer klussen di en do avond het hebben gedaan.... Pff, hebben ons voorgenomen pas na kerst te testen als ik dan nog niet ongi ben. Die dagen zijn gevuld met familie en vrienden, wil die nog wel leuk houden voor onszelf...
Hoihoi, Hier een superdruk weekend gehad. Zoonlief was jarig, dus zowel zaterdag als zondag feest. Geen moment aan een eventuele zwangerschap gedacht. Moet ook wel zeggen dat mijn gevoel zegt dat het niet raak is. Had donderdagavond en vrijdagochtend positieve testen, maar vrijdag tussen 16 en 21 uur zo'n buikpijn dat ik denk dat mijn ei toen gesprongen is (heel raar...heb nooit mijn ei gevoeld, maar sinds de bevalling ineens wel). Manlief was vrijdag te moe van werk, maar zaterdag om 10 uur nog wel even geklust Ben benieuwd of we toen nog op tijd waren, maar ik denk niet raak deze keer. Doordat ik denk dat het niet raak is heb ik ook nog absoluut geen testdrang. Hoop het testen dus net als jij tot kerst te kunnen rekken. Ik hoop ook echt voor je dat die 2x klussen genoeg waren. Vervelend he dat het allemaal zo onzeker is. Ik zit trouwens in het NOD forum van 15-21 december. Daar kletsen meer meiden over eventuele vermeende zwangerschapskwaaltjes. Is fijn om te lezen dat er meerdere in hetzelfde schuitje zitten
Hey Hey, Deze avond om half 7 toch nog eens een ovu test gedaan, kon het toch niet laten... Resultaat op de foto's hieronder.😄 Nog geen ei gehad denk ik dus....
Dat kan al meer dan genoeg zijn meid. Van mij was het maar 1x, 3 dagen voor mijn eisprong. En kijk naar mijn banner Alles kan!!