Hallo ik heb al vaker gevraagd hier of je een late ovulatie zou kunnen hebben.zit nu op dag 42 en positief getest vanavond en ook maar geklust gelijk ik zou eigenlijk dit weekend verwachten ongesteld te worden dus hoe verklaar ik deze positieve test?wel onregelmatige cyclus en pas1 keer eerder mijn eisprong gevonden. Gr Judith
Je ovulatietest kan ook positief reageren op een zwangerschap. Ik zou dus ook even een zwangerschapstestje doen.
Zwangerschapstest doen als de OvJ echt positief is , dan heb je kans dat je zwanger bent als je voor nod test en laat staan dat je dit weekend ongi moet worden denk ik dat je wa een zwangerschap test kunt doen
Als je een onregelmatige cyclus hebt dan kan het ook gewoon zijn dat je gewoon een late eisprong hebt. Ik had ook altijd late eisprongen. Als de ovu nog niet eerder positief is geweest deze maand denk ik eerder een eisprong dan zwangerschap. Zou dus ff goed klussen dit weeked.
Hallo allemaal! bedankt voor jullie antwoorden!ik heb de cb digital ovu test gedaan dus kun je niet omheen dan.mijn vorige cyclus was 42 dagen dus lijkt mij vreemd dat ik dan nu pas ovulatie zou hebben melaniie? Dat was ook de langste cyclus tot nu toe. toch denk ik dat we straks ff testje wagen dan weten we het zeker en anders nog 2 weken wachten
Het kan allemaal. Mijn cyclus werd ook steeds langer. 27,31,42,36 Had mijn eisprong nog nooit eerder gehad dan dag 18 en langste was dag 32 geloof ik. Niet zolang als bij jou maar het kan. Spannend een test, ben benieuwd. Zou toch mooi zijn als het wel zo is en anders deze dagen nog ff goed benutten
Ik had een positieve ovulatietest van CB (digitaal). Ik heb het die avond lekker gezellig gemaakt met mijn man. 4 dagen later dacht ik hmm ik voel me misselijk. Ik bleek zwanger te zijn
Dag dames! Zojuist digitale cb gedaan en stond met dikke letter niet zwanger! maar gezellig geweest gister avond dus fingers crossed haha. Word zo onzeker van die cyclussen, hebben meer vrouwen na 1e zwangerschap onregelmatige cyclus? Ze worden steeds langer lijkt wel grrr en ik weet niet wanneer ik moet testen hierdoor(ovu) gister dacht ik het te voelen vandaar de ovu test gedaan maar vorige cyclus niet dus word gek hiervan! Op hoop van zegen deze keer. liefs judith
De digitale CB heeft dan ook wel veel meer hcg nodig geloof ik. Ik hoop dat je snel een mooie test in handen heb.
Ik had zelf positieve ovulatietesten vlak voor mn menstruatie moest beginnen maar geen positieve zwangerschapstest. Vier dagen later nog een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid omdat mn ovulatietesten positief bleven en mn menstruatie uitbleef en die was opeens knal positief, dus wie weet! Zo niet dan hoop ik dat het inderdaad je ovulatie was en je over twee weken alsnog een positieve test in handen mag hebben
Zal ik jullie eens iets geks vertellen? Vandaag ongesteld geworden! Snap er echt niks van! Dat gebeurd toch pas 14 dagen na je eisprong?
Das vreemd.. Normaal gesproken met een normale lf tussen de 10-18 dagen na je ei. Sommige vrouwen hebben een extreem korte lf, van bijv. 5-7 dagen. Is het echt volledig doorgebroken?
Volledig ja vanochtend heel vroeg wakker met buikpijn en rugpijn toen dacht ik nog hmm ongesteld kan nog niet wat zou het zijn, tot ik naar het toillet ging werd ik uit mijn droom geholpen kan er zo geen pijl op trekken maar goed nog maar ff aansukkelen denk ik
Heb je hiervoor aan de pil gezeten oid? En zo ja ben je pas kort gestopt? Wel vreemd hoor. Zou het ff in de gaten houden icm je ovu testen of het vaker voor komt of niet en bijhouden in een boekje. En anders misschien een bezoekje aan de ha brengen als dit vaker gebeurd. Hoop het niet voor je, hopelijk gewoon gauw zwanger. Ja dankjewel spannend mag morgenavond heen
Hey melaniie ik ben in juli gestopt met de pil dus idd nog niet zo heel erg lang.ff afwachten nog maar. Wel lastig vorige zwangerschap na 3 mnd raak dus ben nu beetje ongeduldig geloof ik succes morgen!