Hoi Dames, Eind augustus heb ik met 9 weken een miskraam gehad van een tweeling. Dit was een erg zware tijd voor ons. Toen bewust het zwanger worden even op een laag pitje gezet. Nu merkte ik gister dat me borsten erg zwaar en gevoelig waren. Net een testje gedaan, ik denk een licht 2e streepje te zien. Aangezien ik zeer onregelmatig ongesteld ben, weet ik niet waar ik nu precies zit. Willen jullie met mee meekijken? Groetjes Samantha
Echt super erg meis van je miskraam. Maarre ik hoef niet te turen hoor zie hem zo ook wel. Ik hoop dat hij over een paar dagen duidelijker is. En dat het een plakbeeb is .
Bedankt dames! Kan het nog niet geloven en ben nog erg voorzichtig en bang dus doe er over een paar dagen nog 1. 😊
Hee hoi Samantha, poehee, ik hoop dat het in ieder geval een plekje heeft kunnen krijgen.(of nog aan het krijgen is!) En over je vraag, ik sluit me aan bij de andere meiden; zonder turen een rose streepje te zien hoor! Is deze van de Action toevallig? Mij is inmiddels bekend(ook door hier rond te lezen en inmiddels uit eigen ervaring) dat deze niet altijd een heel knallende uitslag hoeven geven; oftewel, een voorzichtig van harte en duimen op een mooie oploper! (ik heb mede daarom ook met meerdere merken getest) Test ze!
Laat dat turen maar zitten hoor. Ik zie duidelijk een streep! Gefeliciteerd! Action is niet heel gevoelig dus als je nu een 2v5 zou doen dan krijg je echt een duidelijke streep.
Hoihoi! Ik heb het een plekje kunnen geven maar kan niet zoals de eerste keer gelijk blij zijn, ben heel voorzichtig. Dit is inderdaad een test van de action. Haal morgen die van de kruidvat 2v5 lees ik goede verhalen over. Ik hou jullie op de hoogte. En jij gefeliciteerd! 😊 en alle andere zwangeren natuurlijk! 😃😃
Ik zie het streepje ook goed! Ik hoop dat de testen mooi oplopen! Fijn dat je het verlies een plekje hebt kunnen geven en logisch dat je voorzichtig bent, dat gevoel ken ik. 😉
Net een testje van de kruidvat gedaan en ook daar een licht streepje. Duurde even maar binnen de 5 minuten die je er voor mag geven. Ik ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houd maar streepjes zijn er toch echt. Poeh. Nu vrijdag pas weer testen, dan zou hij toch iets donkerder moeten zijn? Het dringt nog niet helemaal tot me door, niet mee bezig geweest en dan dit. Echt een wonder! 😊 http://
Beide zijn duidelijk hoor! Gefeliciteerd! Actiontesten hebben wat meer hcg nodig om te knallen. Als je dáár je streepje al op ziet zonder echt te turen, kun je gerust zeggen dat je zwanger bent!