Eerste test was eigenlijk met verdunde urine met water. Omdat de test niet direct wou kleuren had ik test nog eens ingestopt . Test nu is echt wel van uur terug.met onverdunde urine
Zo, die is zeker positief! En het kan wel verschillen hoor op dezelfde dag, ik had dat ook namelijk. De eerste test was lichter omdat ik in het uur daarvoor best wel wat gedronken had (geen alcohol hoor ), de tweede test expres 3 uur lang weinig gedronken en was ie veel donkerder. Moet wel zeggen dat het verschil bij mij minder was dan van TO.
Ik was zo nerveus dat de urine in men potje omviel en toen de test niet kleurde deed ik in men potje druppels water. Stom misschien maar de test van uur geleden liegt blijkbaar niet... Ik ben in schok!
Ik zou wel even contact opnemen met het ziekenhuis in verband met je gbp je neemt minder vitamine op en dit heeft dat wondertje in je buik wel heel erg hard nodig. Mooie knaltest en probeer er van te genieten
Gefeliciteerd!! Snap dat het een schok is als je het niet verwacht, vooral in jou situatie maar zal vast allemaal goed komen!