Ik ben zo stom

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nuage, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ben bijna 8 weken zwanger en heb het hartje al mogen zien. Dacht gisteren hey ik heb nog een kv2v5 leuk laat ik die doen morgen als afsluiter. Dus heb 'm vanochtend gedaan. Nou zo knallend is ie niet... Heb hiervoor alleen Action en Clearblue gedaan en die waren beter.

Maar is dit nou zorgelijk of zijn die testen gewoon stom? Dat laatste toch hoop ik...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,6 KB
      Weergaven:
      4
  2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hoe verder in je zwangerschap, hoe minder die testen reageren op HcG. Er zijn veel topics hier die je het antwoord ook kunnen geven ..
    Niet meer testen, je hebt toch een hartje gehoord? ;)

Ik persoonlijk snap die drang om te blijven testen niet zo ... ;)

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heb al weken niet meer getest! Dit is hopelijk m'n laatste zwangerschap dus ik dacht ik maak ze even op met een knaller. Wat ik al zei, superstom. Zeker voor iemand als mij waarbij hartslag al 2x eerder geen garantie gaf.

4. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Niet meer testen en lekker genieten al die stress erover is ook niet goed...

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

De hcg waarde is inmiddels zo hoog dat een test het niet meer goed aan kan. Je kan geen knaller meer krijgen.

Niet aan denken en gewoon weggooien die test.
    Je hebt het hartje gehoord, alles is oke.

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Idd je testen worden op een gegeven moment weer lichter.
    Mijn MvM test was ook een stuk lichter bij 8-9 wk en inmiddels als weer 21wk!! Geen zorgen maken!

7. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    HCG kan afnemen, dus dat de test minder duidelijk is is niet gek. Niet meer testen, wordt je alleen maar onzeker van

8. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Maak je geen zorgen meid na 6 weken is ie niet meer zoals je graag zou Willen. Niet meer testen hoor gewoon lekker genieten oke

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ze zijn nu op gelukkig :D

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Goed zo, niet te druk maken (en tegen de kruidvat zeggen dat ze je geen nieuwe mogen verkopen :p).

11. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Het is niet alleen zo dat je hcg weer afneemt hoe verder in je zwangerschap waardoor je test lichter is. Het is ook nog eens zo dat het per test verschilt. Aangezien jij eerder met andere merken hebt getest, kan dat icm afnemende hcg een goede verklaring zijn.

Succes en sterkte, ik weet dat de zorg (en stress) blijft, maar probeer toch te genieten.

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    ohh niet meer testen. Heeft geen zin. Je HCG is zo hoog dat de test daar door het niet meer goed kan meten.

ik had ook zo'n test toen ik al 12 weken zwanger was. ( ik wist alleen niet dat ik zwanger was dus dacht net zwanger te zijn. ;))
    Dit was mijn test.
    testII 4-2-14.jpg

Deel Deze Pagina