wanneer na innesteling positief testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door maybee2, 13 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Hallo meiden,

Vorige maand toen ik zwanger bleek heb ik mijn innesteling duidelijk gevoelt dmv scherpe steken en bruin en roze verlies.
    Dit is uiteindelijk misgegaan later.. nu heb ik vorige week donderdag denk ik mijn eisprong gehad omdat ik sinds toen pijnlijke borsten heb (net als vorige maand) en gisteren een menstruatieachtig gevoel met een iniminie beetje roze tussen mijn slijm...
    Wanneer kan ik het beste testen want het is van belang dat als ik zeanger ben mijn spiraal er zo snel mogelijk uit gaat.

2. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Uhm? heb je een kinderwens? Dan zou ik men spiraal er sowieso laten uithalen hoor

3. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Nee op dit moment niet, zit nog met mijn opleiding. Maar als het zo is dan is het zeker welkom, daarom wil ik dan ook dat de spiraal er meteen uit gaat.

4. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Als je vorige week donderdag je eisprong hebt gehad kan je pas ten vroegste volgende week donderdag testen, in geval van regelmatige cyclus. Mss dan ook je 'klusmomenten' houden in je niet vruchtbare dagen als je momenteel nog niet echt een wens hebt ;) Ongelukje kan altijd natuurlijk maar stel dat je volgende week positief test lijkt het mij toch dat je bewust er lijkt voor te gaan :) Ben benieuwd!

5. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Jaa wat dat betreft wij hebbe elke dag onze 'klusmomenten" haha. En ik dacht zal wel eenmalig zijn van vorige maand.. maar t begint er weer aardig op te lijke haha. Vorige keer teste ik 2 dagen na innesteling een tuurstreepje 2 dagen daarna duidelijk licht streepje. Mijn vraag was dus eigenlijk op hoeveel dpo hebbe jullie positief getest?

6. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Nou dan zou ik als ik jou was eerst eens je spiraal laten vervangen want hij doet blijkbaar zijn werk niet! Heb je een mirena of een koper spiraal?

7. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Koper. Heb m na mijn miskraam laten checke door de huisarts en de touwtjes zaten goed dus zou de spiraal ook goed zitte volgens hem..

8. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Dan zou ik toch een andere dokter laten checken want het noemt niet voor niets anticonceptie...

9. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Raar verhaal....
    Dat je onverwacht zwanger raakt door spiraal heen is al een wonder maar dat je dan nogmaals denkt dat het weer raak is...
    Ehm; hoop je op een zwangerschap? Dan zou ik spiraal eruit laten halen want doet meer kwaad dan goed bij zwangerschap

Succes

10. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Nee want was er totaal niet mee bezig.. afgelopen maand natuurlijk wel want het is niet niks wat er gebeurd is.. en toen kreeg ik na mijn eisprong meteen weer pijnlijke borsten wat ik vorige maand ook had toen ik zwanger was. Daarvoor had ik het meestal pas een paar dagen voor mijn menstruatie dus het viel wel op. Vandaar dat ik nu ook wel weer erbij stil sta dat het nogmaals kan gebeuren en dan wil ik er optijd bij zijn dat het spiraal eruit kan snapje

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Wel apart dat je al ruim een jaar je spiraal hebt en al een jaar bezig bent met ovulatietesten, miskramen, eisprong en tarwekiem...

Volgens mij probeer je wel degelijk zwanger te worden...

12. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ik ben allang niet meer bezig met dat soort dingen! Ik heb toen ik mijn eigen cyclus wou leren kenne heb ik me daar mee bezig gehouden tot juni vorig jaar daarna geen zin meer in gehad. Dus geloof het of niet. Ik kom hier met een vraag over dingen die werkelijk spelen dus zou ook wel zo fijn zijn als ik daar ook mee geholpen word. Vorig jaar heb ik me eigen daar teveel mee bezig gehouden inderdaad dat geef ik toe maar dat is al lang niet meer. Dus hier met een schone lei beginnen zou fijn zijn.

13. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Dan snap ik het nut niet van je spiraal als je er toch mee bezig was/bent... Maar goed als jij je er maar goed bij voelt toch? Dus het antwoord is dat je pas ten vroegste volgende donderdag kan testen

14. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ik was er vorig jaar mee bezig ja omdat mijn wens toen een stuk groter was. Inmiddels is er veel verandert in mijn leven nieuwe opleiding, nieuwe (lievere) partner waardoor ik nu wel wat anders aan me hoofd heb dan me hiermee bezig te houden. Het zou leuk zijn om er over 2 jaar mee te beginnen maar nu niet vanwege mijn opleiding vandaar de spiraal.

15. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waarom wordt er toch altijd bij dot soort vragen iets achter gezocht? Iedereen is zo sceptisch en negatief.. alsjeblieft zeg. Laat een ander in haar waarde en geef gewoon antwoord op de vraag ipv Iemand zo neer te halen.

@ts: als je denkt vorige week donderdag je ei te hebben gehad, dan kan je 2 weken na je ei testen. Mocht je nou wel ongesteld worden, ga dan ff naar een andere huisarts of vraag een verwijzing voor een gynaecoloog en laat je spiraal checken! Succes meid!

16. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Dankjewel meid! Vind het ook erg jammer dat er meteen weer zo eordt gedacht.. maar goed back on topic.
    Jaa dat zal ik zowieso even laten doen. Als ik het goed heb opgemerkt dan is een eventuele innesteling gisteren geweest dan zou ik zaterdag of zondag ook al op zn vroegst kunnen testen?

17. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mwoa.. zou kunnen, maar 4 dagen voor NOD is wel vroeg, ook al heb ik dat zelf ook wel gedaan. Je weet nooit precies wanneer je innesteling is, ik geloof dat het tussen 5 en 10 dpo gebeurt. Vanaf dan produceer je hcg en zou je kunnen testen.. maar goed, je kan zelf niet in je lichaam kijken dus precies weten doe je het niet.

18. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Nee klopt. Nou ik zal even afwachten. Gefeliciteerd trouwens he!!

19. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt!!

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011