Hai dames, Ik ben al ruime tijd bezig om zwanger te raken. Heb 6 IUI"s achter de rug, enn heb op 2 juni een eerste terugplaatsing gehad (IVF). Geen pregnyl gebruikt, wel ovitrelle maar die heb ik op 28 mei gezet voor de punctie. Verder had ik Utrogestran bolletjes gebruikt, gisteren was de laatste dag. Vandaag op WD10 een test gedaan. Kon het niet laten. En hij is positief!! durf het haast niet te zeggen want officieel is over 4 dagen mijn testdag. Kunnen jullie even meekijken
Gefeliciteerd!!! Hier ook via IVF zwanger geraakt (tweeling) en heb ook 3 dagen voor dat ik eigenlijk mocht testen een test gedaan, er kwam meteen een dik kruis te staan (achteraf wel logisch met een tweeling) Inmiddels 2 mannen rond lopen van 16 maanden. Een hele fijne zwangerschap toegewenst.
Gefeliciteerd! Super leuk!! Kun je het een beetje geloven? Hier ook een tijdje bezig al.. Kan me niet voorstellen om een positieve test te zien, dus laat staan wat jij nu door maakt! Samen met je man getest of moet je hem nog verrassen?