na 3,5 maand 1e keer bruin na stoppen pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by ButterflyPassion, Jul 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Goede middag,

Ik ben 3,5 maand geleden gestopt met de pil ivm zwangerschapswens. Hierna nog niet ongesteld geworden en afgelopen donderdag nog negatief getest.
    Nu had ik gisteren klein beetje licht bruine afscheiding. Vandaag is het iets meer en een stuk donkerder. Zal dit de aanloop zijn tot mm eerste ongesteldheid?

2,5 week geleden steken gevoeld in mn buik, 2 dagen later weer. 3e dag geklust en tijdens het klussen bizar veel vocht??! Zoveel dat ik tijdens het klussen dacht dat ik een bloeding had, maar nee.
    Afgelopen week 2 X een piep klein beetje spotting gehad tijdens het klussen, alleen lichtroze met afvegen meer niet.

Heeft iemand soortgelijke ervaringen gehad?? Vind het zelf nu erg spannend omdat ik nog niet ongesteld ben geweest :)

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

Mar 30, 2015
    1,305
    406
    83
    Misschien even een zwangerschapstest doen aangezien je al 3,5 maand niet ongesteld wordt. Als die negatief is dan denk ik dat je menstruatie eraan komt.

3. missl87

missl87 Actief lid

Jul 6, 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd na het stoppen met de pil gelijk ongesteld (was het einde van mn strip) mn ongesteldheid duurde toen iets langer dan normaal.
    Na 3 weken later werd ik weer ongesteld en heeeeeel heftig! Niet normaal hoeveel bloed, bijna een volle week ongesteld.

Sindsdien had ik een heel regelmatige cyclus van tussen de 28-3- dagen en de heftigheid van de ongesteldheid nam met de maand af.. tot ik na +- 6 maand "normaal" ongesteld was voor mijn gevoel.

Ik hoor ook verhalen dat het bij sommige heel lang duurt, misschien kun je de huisarts raadplegen?

4. ButterflyPassion

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Gister middag ineens een hele heftige kramp, ik dacht jaa ik wordt nu ongesteld!! Tot nu toe helaas nog steeds alleen maar bruin... Nog steeds rustig afwachten dus

5. ButterflyPassion

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Jaaaaa nu net ongesteld geworden! Ben zo blij daarmee haha. Dacht al dat jet nooit zou komen!
    Weet één van jullie of ik nu moet beginnen te tellen van mn cyclus vanaf de eerste dag bruin, of vanaf vandaag?

6. Freddel

Freddel Fanatiek lid

Mar 30, 2015
    1,305
    406
    83
    Vanaf de eerste dag helderrood bloed. Bruinbloed telt niet mee als menstruatie;)

7. ButterflyPassion

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Ah oké. Dankjewel voor je reactie

Share This Page