Ik heb een knalpositieve test nog liggen van eergisteren, maak over een half uurtje een foto voor je, want mijn dochter ligt/zit nog te spoken in bed
Bekijk bijlage 470081 Is toch een behoorlijke knaller? Ik gebruikte 'vroeger' die smiley-dingen, maar die deden het zo vaak niet... (Of ik deed het verkeerd?)
Bekijk bijlage 470088 Ik heb helaas die dag maar 1x getest maar zoals je op de foto kan zien liep het de volgende dag gelijk weer af en deze zijn inmiddels flink ingedroogd.. Ook hier alleen de zijkant die donker wordt
Dank voor je reactie Ik ga sowieso de komende dagen het hier met m'n mannetje gezellig maken. Eigenlijk deden we dit al , maar dat zetten we maar verder voort dan , hihi.
De mijne was precies hetzelfde! Ik denk dat hij bij de een donkerder word dan bij de ander! Dus ik zeg positief!! 😊
Zojuist opnieuw getest. Naar mijn mening waren de testen van gisteren donkerder . Het kan optisch bedrog zijn maar volgens mij zijn de testen die ik net heb gedaan , twee met dezelfde urine , lichter.... Graag jullie mening
Die van gisteravond zijn positief. Als je de kans hebt zou ik morgenochtend het gezellig maken, of vanavond en overmorgen. Je ei springt nu tussen de 36 en 40 uur. De "snelle" doen er ca 45 minuten over om bij je eitje te zijn en de langzame ca 12 uur.
Mij is in het ziekenhuis verteld binnen 24 tot 48 uur dus kan ook na 9 uur al zijn... Uiterlijk na 48 uur. Jeetje, dus wanneer springen die dingen nou eigenlijk