Hoi dames, Hoe zijn jullie ervaringen met de KV 2 voor 5 testen de laatste tijd? En dan denk ik vooral aan heeeele vage tuurstreepjes/meer grijzige strepen/indroogstrepen etc. Op mijn test lijkt er wel een soort van streep aanwezig te zijn in de verte, maar ik heb het idee dat die meer grijs is en beschouw het daarom gewoon als negatief. Maar ja, als de ervaringen tegenwoordig minder zijn, koop ik de volgende keer een andere test natuurlijk ^^. Bedankt alvast!
Ik gebruikte ze voor mijn eerste zwangerschap en toen was ik er positief over, maar heb ze vorige week weer gebruikt en ik zag ook heel in de verte een vaag streepje maar ben niet zwanger. Aangezien ik nu veel soorgelijke ervaringen lees zou ik als ik jou was andere testen (erbij) gaan gebruiken voor de zekerheid
Ik teste mooi positief al van 8dpo en liepen dagelijks mooi op tenzij hun lange droogtijd niets op aangemerken
Testen ze echt in een vroeg stadium al positief?? Op hoeveel per ml? Kan het nergens duidelijk vinden
Ik had al enkele keren een vaag streepje binnen de tijd zonder zwanger te zijn. Ik wil ze niet meer gebruiken.
Hmm, verschillende meningen dus tegenwoordig! Het lijkt soms wel of ik bij alle testen altijd iets van een streepje krijg..of ik nu zwanger ben of niet. Heeel frustrerend! Wachten maar gewoon weer nog een aantal dagen af denk ik maar.. Dit was mijn test van gisteren. Het is allemaal zo vaag, je zou toch zeggen dat een test juist duidelijkheid moet geven he