Hoi dames, Ik blijf onzeker! En weet ook dat ik eigenlijk niet zo vaak moet blijven testen . Maar zoek toch steeds die bevestiging op die ook al een paar keer spanning met zich mee heeft gebracht... Nu ook weer ik testte maandag met clearblue 1-2, wat goed overeen zou komen met mij eisprong (die dag 2 weken geleden). Maar nu ben ik 4.2 weken en had verwacht dat de clearblue nu wel overgesprongen zou zij op 2-3, maar helaas gaf nog steeds 1-2. Zijn er meer meiden met deze ervaring??? Ik weet dat het maar een test is en dat het gemiddelde zijn, maar ben op zoek naar meer ervaringen...
Je bent net de 4 weken gepasseerd, dus ergens wel logisch dat ie nog steeds 1-2 aangeeft.. Het is idd maar een indicatie en bij sommige stijgt het hcg sneller dan bij de ander... Ik zou me nog niet teveel zorgen proberen te maken... rond de 5 weken nog eens testen, dan staat er vast wel 2-3
Rond de 5 weken hoort er toch juist 3+ te staan? 2-3 is 4 tot 5 weken, dus dacht ik echt dat dit er nu wel op hoort te komen staan... Maar ja, helaas kan ik niets meer doen dan me geduld bewaren...
Ik heb het ook gehad met 1- 2. Zelfs tot vorige week vrijdag zag hij 1- 2 terwijl het toen precies 1 week na nod was. Kv testen liepen echt perfect op tot knallers waarbij de test en controle streep even donker zijn (zie mijn avatar) en CB bleef 1- 2 aangeven. Ik meteen onzeker en de vk gebeld. "Die zegt: Stop met testen! Je bent zwanger, je kv test knalt de pan uit en hoe het verder verloopt kan niemand je vertellen. Het is nu wachten tot de eerste echo maar zolang je "kwaaltjes" voelt en verder geen bloedverlies hebt moet je echt op je lichaam vertrouwen en je echt bgeen zorgen maken om zo'n CB test! Het is maar een indicatie en de ene opbouw loopt anders, dan de andere." Ik heb dus ook niet meer getest (tot nu toe) met de CB indicator. Ik zou nu helemaal onzeker worden als hij niet verspringt terwijl ik echt wel merk aan mijn lichaam dat de hcg goed toeneemt.
Idd stop ermee je maakt jezelf onnodig bang, had zelf met 5,5 week nog steeds 2-3 staan, heb al 2e echo's met mooi hartje gehad, dus ga lkkr genieten, maar snap dat het moeilijk is
het heet niet voor niets indicator. Het zegt nooit het exacte aantal weken. Ik snap de onzekerheid want het maakt je alleen maar gek. Zwanger is zwanger. Ga er van genieten!
Fijn dat jullie je ervaring hier delen! Geeft me wel wat hoop... Vanmorgen maar gewoon de huisarts gebeld en die vond een bloedtest goed. Dus morgen weet ik mijn hcg waarde. En weet dan nog dat dat geen garantie is. Maar als die waarde goed is qua termijn doe ik geen testjes meer!
Ik lees het wel vaker hoor Debster, en dan is er ook niks aan de hand blijkt later. Relax, ontspan en geniet ervan..je bent zwanger! Wel fijn dat de HA een bloedtest wilt doen, succes hoor meis!
Lief dat je reageert guusje! En hoop dat het idd niks erg betekend! Je kan jezelf zo gek maken, daar ben ik echt heel goed in!
Wou hier toch nog even melden dat mijn hcg waarden gister 505 waren. Dus gewoon prima voor dit termijn! Wat een opluchting. En nu NIET meer testen!
tja dit is precies de reden dat ik vind dat ze die dingen uit de handel moeten halen... maakt je alleen maar onzeker. gelukkig is alles goed!
HCG kan je beter 2x laten prikken; vandaag en na 2 of 3 dagen om te zien of het goed verdubbelt... Los daarvan: ik heb even teruggerekend op welke dag ik m'n indicator test heb gedaan. Hij gaf toen 2-3 aan, maar als ik nu terugreken had had al een 3+ moeten zijn (was toen 5+2, dus 3+2 na conceptie). Ik wens je een goede zwangerschap toe!
Ik hoef nietmeerterug om te prikken, want 505 past goed bij het plaatje van 4.3 weken zwanger. Ik heb verder ook geen klachten van bloedverlies o.i.d. Dus niet echt een reden om het extra in de gaten te houden...