Welke digitale CB heb je gedaan? Met of zonder weken indicator? Die zonder weken i dictator schijnt ongevoeliger te zijn.
Wil je niet ontmoedigen maar na verwijderen van mijn spiraal had ik ook lichte roze streep op action test met ochtendurine en ik was niet zwanger. Ongeveer week daarna toch ongesteld. Het kan natuurlijk ook wel zo zijn bij jou hé, zou tof zijn. Maar hou er ook rekening mee dat je lichaam sterk ontregeld is na een spiraal.
Kruidvat is ook positief geen knal test maar wel duidelijk genoeg en ook clearbleu plus ook niet knal maar wel een plusje
Ik zou proberen er eens 2 dagen tussen te laten... HCG verdubbelt normaal om de 2 dagen en dan zou je duidelijk een verschil moeten zien. Ik veronderstel ook wel dat je gewoon zwanger bent hoor, het zou gek zijn als meerdere testen nu vals positief zouden zijn! Ik duim voor je!
Kv testen woorden nu donkerder per dag maar vind het allemaal wel erg langzaam gaan maar gelukkig heb ik woensdag een echo
Nou van harte gefeliciteerd!!! Als de verloskundige iets ziet op de echo is er ook egt iets! Geniet ervan..
Hoi ja ze lopen nu aardig op kv is ongeveer de helft van de controle streep misschien ietje lichter maar positief en ze lopen op misschien zit ik nu pas rond nod op de echo zei ze 4 a 5 weken ongeveer kon ze ook niet met alle zekerheid zeggen natuurlijk