Ik heb zojuist getest, ik verwacht zaterdag mijn ongi ( liever niet maar heb er een slecht gevoel over..) ik maakte de test open, en zag als ik de strip heel en weer deed "ïets" op de plek waar een 2e streep moet komen. nou vraag ik me af zit die iets er altijd? Ik test morgen met ochtend urine nog een x en anders wacht ik zaterdag af. en kan ik zaterdag of zondag nog een x testen
Nee, ik zie niet altijd iets.. heb een paar keer een test in handen gehad waar ik echt niks op zag...
Nee niet op elke test zie je een "iets" Op sommige testen wel, dat ligt aan het merk. Op de plek waar jij het "iets" ziet komt dan een streepje (of niet)
Heb de casettes van zwanger en kids. Ik zie alleen iets als ik hem open haal en beweeg. Dan zie ik op de plaats waar het 2e streepje normaal komt "iets" niet duidelijk roze of een andere kleurm wel iets. Ik test nog even door laat wel weten of het wat was.
Dat is waarschijnlijk het druk streepje waar de reactie streep op geplaatst is, is vaak iets glanzender dan de strip zelf.
Is idd de druk strip vandaag weer opengehaald. Test was nagatief wel de drukstreep te zien. Dat was het iets dus haha. Is niet op de fotot te zien. Je ziet het alleen als je hem beweegt