Hoi meiden. Ik zit op 10 dpo, en heb een vroege test gedaan van clear blue vijf dagen voor nod. Nu zag ik binnen de 5 minuten wel wat maar nu is ie opgedroogd zien jullie ook wat?
Geen tijdsindicator maar maakt een plusje. Toen ik deze voorheen deed was het omhulsel anders. Nu is het als je het vastpakt helemaal modern smal. Rechts dan de houder. Misschien morgen kruitvat 2v5 kopen en overmorgen nog eens daarmee testen.
Helaas heeft ml de vuilnisbak geleegd wilde hem al eruit halen weer jammer... Nee geen 51 rondes maar cdagen bij eerste natuurlijke menstruatie.
Ooh jeetje zeg ben je net bezig voor kindje Maar ik zie een streepje kan best dus dat je zwanger bent
Als het plusje moet maken zie ik niks, zie wel een licht lijntje rechts van het donkere lijntje staan zo lijkt het, maar dat is dan waarschijnlijk kleurstof.
Helaas heb ik ook wel eens zulke streepjes gehad maar niet zwanger. Hoe ziet je tempkaart er nu uit?? Ik duim dat de kv een streep gaat geven.
Hey RoGiJuLi, ja daarom heb ik mijn twijfels ook... Ik heb net gereageerd bij het andere forum bij mij topic maar plaats mijn temp kaart hier ook wel. Zou leuk zijn maar weet het niet hoor.
Hmmm jij denkt dus dat je ei op 23-11 is geweest (dat maakt vandaag 10 dpo). Helaas ben ik het daar niet mee eens. Ik denk zelf dat hij pas op 26-11 of 28-11 is geweest. Dat zou betekenen dat je nu pas op 7 of 5 dpo zit.
Ow! Ik heb het laagste bij de tweede dip aangehouden omdat die site dat zei...dus mag ik je vragen om uitleg van 5 dpo of 7 dpo? En waarom ook 5 of 7 dan en niet zeker 1 van de twee? Begrijp er nu nog minder van?
Jouw gemiddelde basale temp is 36.6 met uitschieters naar 36.7. Op 24-11 was je temp 36.5 en op 25-11/26-11 was hij 36.7. Beide waardes horen nog bij je basale temp. Zolang je op je basale temp zit, heb je dus nog geen ei gehad. Op 27-11 gaat hij naar de 36.8. Als jij "last" hebt van een slow rising (temp oploop van 0,1 per dag) dan zou je ei op 26-11 zijn geweest. Dan zit je nu dus op 8 dpo. Heb je een normale eistijging (waarbij hij gelijk met 0,2 of meer stijgt) dan zou je ei op 28-11 zijn geweest. Je temp stijgt op 29-11 namelijk naar 37.0 en dat is 0,2 hoger dan op de 28e. Dan zou je dus op 6 dpo zitten. (5&7 dpo moet dus 6&8 zijn excuus). Zelf neig ik meer naar ei op 26-11 ipv 28-11.