Hoi dames, Ik heb de uiterst gevoelige zwangerschapstest besteld een cassette van zwanger & kids. En wilde eigen weten wie hier ervaring mee heeft. het blijkt dat je 6 dagen voor NOD kan testen. nu wil ik geen 6 dagen van te voren testen maar wel iets eerder. iemand ervaring?
Ik heb deze wel gebruikt in het verleden , vind het persoonlijk on dingen gaven bij mij vaak streepjes (indroogdreestreepjes) ! Maar misschien vind jij ze fijn !! Ik hoop voor je een mooie positieve test !! X x
Ik heb even een foto toegevoegd. Je ziet de z&k cassette naast die van de kruidvat. Deze is op dpo11, twee dagen voor nod. Lijkt me prima dus, maar ik zou 5 dagen voor nod wat te vroeg vinden...
Niet fijn. Gewone kv2v5 heeft vandaag maar weer bewezen bij mij. Op de foto de uiterst "gevoelige" van z&k MET DATUM, en zonder datum de kv2v5. Z&k vanmorgen met ochtend urine gedaan en kv2v5 smiddags na vier uur niet drinken. Beide vandaag dus, 4 dagen voor NOD. http://myalbum.com/photo/S0n9MF2Y9lMi/1k0.jpg
Slechte ervaringen mee. Ze geven vrijwel altijd een streepje. Enige is dat ze bij een zwangerschap oplopen en anders niet haha
Hier wel tevreden, alhoewel ik de uiterst gevoelige midstreams iets duidelijker vond. Die waren bij mij weer eerder positief dan de kruidvat 2v5.