Kwam voor degenen met een positieve test de positieve uitslag als een verrassing? Of had je wellicht te maken met een innestelings bloeding? Of ongesteldheids krampen? Of pukkeltjes? Etc.etc. Of had je wellicht helemaal geen symptomen voor nod aan? Ik ben benieuwd .....
Er is een heel topic als ik mij niet vergis waarin vroege kwaaltjes worden besproken, staat volgens mij onder zwanger zijn en dan bij het tweede kopje. Het heet de eerste zwangerschapssymptomen! Dacht ik (Heb dat topic naar hartelust 1000x gelezen toen we nog bezig waren voor onze jongste ) Ik had afgezien van een half uur felle ongi krampen op 7dpo en stekende pijn in m'n rechter borst nergens last van
Ik had mijn spiraal er uit laten halen. Vervolgens niet ongesteld geworden, maar ook geen zwangerschap symptomen. Toen ik eindelijk testte bleek ik al bijna 7 weken zwanger te zijn.
Nee, kwam niet als verrassing. Testte 1 dag voor nod positief. Voelde al dat ik zwanger was eigenlijk, met name ander gevoel in borsten, tepels, vermoeidheid, misselijk gevoel.
Ik had totaal geen symptomen dus ja, hoewel we al een poosje bezig waren was het een grote verrassing! Had wel een innestelingsbloeding gehad maar dat was zo veel bloed dat ik dacht dat ik een gekke ongesteldheid had...