Positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miranda88, 17 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hoi meiden.

Zoals jullie in mijn onderschrift zien ben ik al zwanger maar ik vraag dit voor mijn vriendin die niet op het formum zit. Zij heeft pcos en denkt een week overtijd te zijn ik zei doe een test en die heeft ze net gedaan. Ik zeg positief wat zeggen jullie??? Zie foto.
    DSC_0017.jpg

2. vally

vally Niet meer actief

zie duidelijk een 2de streepje...ik zeg ook positief!!

3. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Voor 'zomaar iemand' zonder voorgeschiedenis zou ik zeggen van wel, maar met pcos en een week overtijd durf ik het niet met zekerheid te zeggen. Je ziet vaak bij vrouwen met pcos dat ze streepjes plassen op zwangerschapstesten. En als ze een week overtijd is zou de streep zeker weten donkerder en duidelijker moeten zijn geweest.
    Weet ze wanneer haar eisprong was? Als die laat is geweest, dan kan het best zijn dat ze zwanger is, en dus minder ver dan de berekening vanaf de menstruatie! Ze kan over een paar dagen (2 a 3) en kijken of het streepje donkerder wordt op een nieuwe test van hetzelfde merk. En anders even langs de huisarts of gynae voor een bloedtest?

4. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    ik zie heel duidelijk een 2e streep dus ik zou zeggen positief

5. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Bedankt voor de reacties ze gaat vanavond of morgen een cb digitaal doen. Ze heeft pcos maar heeft sinds ze 40 kg is afgevallen een vrij regelmatige cyclus. Ze gebruikten niks maar slikte ook geen hormonen en was er niet mee bezig om zwanger te worden. De laatste tijd had ze een cyclus van 28 dagen dus had ze eigenlijk 10 mei ongesteld moeten worden. Maar ze had nu 2 dagen met afvegen na het plassen roze/bruin verlies. Alleen met afvegen verder niet. Ik denk zelf dat haar ei later is gesprongen. Ze weet niet wanneer haar eisprong was.

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    duidelijk positief :)

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik hoop voor haar dat hij gaat oplopen want dit streepje kan maar zo van een verhoogd lh zijn (zoals vaak het geval is met pcos).

Ik zou haar adviseren nog geen cb digi te doen maar de komende dagen nogmaals testen met de kv 2v5. Als hij dan is opgelopen kan het een goed teken zijn.

8. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ja hoor ik zie hem! Wat fijn ! Van harte gefeliciteerd xxx

9. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik zou idd eerst nog een keer met kruitvat testen. Hij is ook nog wel erg licht voor cb.

10. MayB

MayB Lid

1 mei 2013
    72
    0
    6
    Vrouw
    Ik zou ook zeggen positief! Ik zelf heb ook Pcos en had een paar dagen voor nod een mega lichte streep (en zoals mijn onderschrift al zegt ben toch echt zwanger!)
    Mijn testen liepen echt op dus zou aan raden om dezelfde testen te doen over 1 a 2 dagen en kijken of ze oplopen en anders bij huisarts hcg laten prikken? Maar ik denk dat ke vriendin gewoon zwanger is hoor!
    Ik heb veel Omo witten testen gehad met Pcos haha

11. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ze had gisteravond een cb gedaan en zoals ik al dacht gaf deze niet zwanger aan. Nu is ze vandaag toch gaan vloeien. Niet heel veel. Ze doet van de week nog voor de zekerheid een kruidvat test. Misschien heeft er wel wat gezeten maar is het niet goed gegaan. Of misschien is het net pas ingenesteld. We wachten af.

Deel Deze Pagina