Hey Brenda028, Zh gebeld gister. Moest het even aankijken of de test een duidelijker streepje zou krijgen. Vanmorgen weer een licht streepje getest. Daarna licht bloedverlies de hele dag. Ik snap er niets meer van. Ben ik nu gewoon ongesteld geworden (Maar waarom dan die lichte positieve testen?) Of heeft het vruchtje zich niet in kunnen nestelen. Gelukkig aanstaande vrijdag voor controle (jaarlijkse controle ivm die beginnende stadium) naar gynaecoloog. Dus dan even goed overleggen wat het geweest zou kunnen zijn. Ben er erg onzeker over, ook omdat dit voor ons helemaal nieuw is.
Hm licht bloedverlies klinkt niet goed. Kun je anders je test van gisteren en vandaag eens samen op de foto zetten? Dan kun je vergelijken. Ik blijf voor je duimen en hoop voor je dat je toch zwanger mag zijn! Je onzekerheid is logisch, denk dat alle dames dat hier herkennen. Hoort er een beetje bij (en blijf je houden, geloof me, ook bij 26 weken heb ik dat nu nog)
Goedemorgen Dames, Wilde jullie toch op de hoogte houden, vorige maand na die lichte test toch ongesteld geworden. Vanmorgen deze knal test gedaan 1 dag voor nod. Kan het gewoon niet geloven!!! Wens iedereen heel veel succes!
Wauw gefeliciteerd! Ik heb ook trombose (en een longembolie) gehad, succes met de bloedverdunners (het valt gelukkig erg mee).