Ik kon me vanmorgen niet meer inhouden... Ik mocht eigenlijk dinsdag ochtend pas een test doen.. 9 okt heb ik een Pregnyl 5000 gezet.. Ik Zie echt een streepje of zal dit nog van de Pregnyl zijn? Stom stom stom of vroeg te testen pfff
Er is mij verteld dat het na ongeveer 10 dagen uit je lichaam is.. Maar ik wordt hier zo onzeker van Pff Ik deed de test eigenlijk met de gedachte hij blijft toch wit 🙈
Mooie test hoor hoop dat het van een zwangerschap is en niet van de Pregnyl ik duim voor je 😀
Dankjewel voor jullie berichten. Ik ben ook zeer benieuwd morgen nog een testje en maandag nog 1 en dan kan ik langzaam wel gaan juichen denk ik
Bij mij had ik op 14 dagen na pregnyl 5000 nog zo'n zelfde streep op de kv Ik zou dus nog niet gaan juichen. Helaas kan je niks anders doen dan de komende dagen doortesten en ik duim dat hij gaat oplopen.
Vanmorgen een clear bleu gedaan... Die geeft ook aan zwanger1-2 Vindt het nu toch wel erg spannend worden. Het is 2 weken geleden vandaag dat ik Pregnyl heb gezet...
ik hoop voor je dat je echt zwanger bent. maar meestal zeggen ze niet voor niks dat je pas op een bepaalde dag mag testen. je bent 2 dagen te vroeg, dus dit kan echt nog wel van de pregnyl zijn. Hoop het niet natuurlijk...maar hou er wel rekening mee..
Ik hoop uiteraard dat je zwanger bent, maar ik zou met die kruidvat testen gewoon kijken om de twee dagen of ze oplopen of aflopen. Dan weet je zeker waar je aan toe bent. De CB is een indicatie en kan ook reageren op pregnyl.
Vandaag weer een test gedaan... En ik ben zwanger Dus de testen gaven het toch echt juist aan Helemaal blij zijn we. Bedankt voor jullie berichten