Dames, Even hulp nodig bij dit testje........ Lijkt mij niks toch? De pest is namelijk dat ik altijd kan zien waar het streepje zou moeten staan. Dus ik ga daardoor vaak dingen zien die er niet zijn 😉 Alvast dank!
Huh.......oke..... heb echt al 80 foto's gemaakt met verschillende effecten en noem het maar op veel licht weinig licht filtser aan of uit maar ja zoals ik al zei ik zie waar hij moet komen te staan dus zie al snel iets. De test heb ik vanavond gedaan. Zal het morgenochtend nogmaals doen. Heb al vaker valse streepje gehad op kv2v5 helaas. Mijn laatste ongesteldheid was 25 juli.... heb de afgelopen 20 dagen ovulatie testen gedaan maar niks positief. Wel fijn geklust tussen door Maar had 17 sept wat roze afscheiding en hele erge pijnlijke borsten ( heb ik elke maand wel een paar dagen maar is nu al langer en bijna ondragelijk als ik beweeg ) dus dacht laat ik nu eens testen. Maar goed even afwachten dus. Lijf werkt toch al niet mee.
Die roze afscheiding op 17 september kan goed een ovulatiebloeding zijn geweest. Dan is je NOD dus twee weken na 17 september. Als het innestelbloed was, had je nu een dik positieve test moeten hebben aangezien je vanaf innesteling HCG aanmaakt. Het is nu 26 september, dus dan zou je al 9 dagen HCG aan moeten maken! Ik gok dat het dus ovulatiebloeding was en dan zou je NOD dus aanstaande zaterdag zijn. Je hebt wel sex gehad rond 17 september?
Moest even door de ochtendspits heen om me dochter op school te krijgen Heb vanmorgen met heel veel moeite de test kunnen laten liggen. Heb ook een beetje buikpijn dus dat zou wat zijn zeg als ik weer ongesteld zou worden. Wilde het dus even aankijken vandaag ( als me dat gaat lukken ) en dan morgenochtend testen. Voor de 17de wel geklust. Daarna eigenlijk niet meer. Wil niet dat het een verplichte nummertje is. Moet wel echt gezellig zijn. Had trouwens geen positieve ovulatietesten. De pijnlijke borsten kwamen later dan de 17de. Had het niet zo duidelijk neegezet. Maar is nog even afwachten wat het gaat worden......miss ongesteld of helemaal niks en maar weer afwachten wanneer er eindelijk eens een normale cyclus begint.
Kon het toch niet laten hihihi Maar kan er niet veel uithalen...... deze is van de action met middag urine.
Ja ja ja ik heb weer last van het testvirus Deze net gedaan en is van de big bazaar. Ben niet bekend met deze testen. Zoo lastig om tot morgen ochtend te wachten. Zie heel heel heel licht iets. Maar weet dus niet of dat hoort bij deze test. Nu maar wachten wachten en wachten en morgen een kv2v5 doen.
Geen sorry hoor mama04 Zie het zelf ook niet. Ik kan streepjes dromen hahaha dus zie ze altijd daarom ook weer een topic op het forum hihihi. Heb al sinds 25 juli geen menstruatie dus zou wel apart zijn als het wel zo was. En daarbij ook geen posi ovulatietesten. We blijven hopen dat het snel gaat lukken maar ja die verdomde prikpil.
Morgenochtend testen met kv2v5. Ben benieuwd. Buikpijn is ook weer weg..... Maar de big bazaar testen geven die een indroog lijntje? En die van de action? Ben niet bekend met deze testen
Morgenochtend testen met kv2v5. Ben benieuwd. Buikpijn is ook weer weg..... Maar de big bazaar testen geven die een indroog lijntje? En die van de action? Ben niet bekend met deze testen
Big bazar gaven bij mij tuurstreepjes terwijl de kv 2v5 negatief waren. Ik vind het rottesten. Ben benieuwd naar je kv test!
Goedemorgen dames, Vanmorgen er een testje tegen aangegooit een kv2v5. En binnen de 10 min wel iets te zien maar niet heel duidelijk op de foto te krijgen Nu was ik wel om half 5 naar de wc geweest en de test was van kwart voor 8. Dus of het dan heel geconsentreerd was weet ik niet. Vind wel dat de kv2v5 achteruit zijn gegaan ten opzichten van 6 jaar geleden. Maar goed er kunnen twee dingen uitkomen.......of ik ben gek en het is allemaal niks of ik ben te vroeg met testen. We zullen zien.