Ja ga morgen ochtend weer testen vanmiddag wel ineens last van me rug en me borsten worden steeds pijnlijker 🤔
Nog niet echt een knaller maar toch.wel.een stuk duidelijker 😊 volgens mij gaat het de goede kant op 🤗
Deze ziet er al mooi uit. Ik verwacht dat je nu pas rond 10-11 dpo zit en dus nog niet overtijd bent . Je ei is dus niet gesprongen na je test op 1 oktober maar heeft het een ruime week later pas gedaan Hoe oud is de test op de foto? Het lijkt alsof hij nog verder moet kleuren. Maak eens een nieuwe foto als de test 20-30 min oud is?! Hopelijk loopt hij nog verder op.
Ja misschien is het dat het maar wat ik niet snap dan is dat me.vriend die week na mijn eisprong een week in het buitenland zat voor ze werk dus hoe kan dat dan 🤔
Hahaha nou misschien dat dat het dan is 😂 ze lopen iig op dus de datum maakt wat dat betreft voor mij niet uit 😋 maar kunnen ze dat eventueel zien als ik voor een eerste echo ga?
Deze foto heb ik nu 20 min later gedaan 😉 maar de streepjes na afleestijd is toch niet meer geldig hij moet er toch binnen afleestijd staan?
Me.vriend zegt dat ik er wel ff bij moet zeggen dat ze op de foto een stuk minder duidelijk zijn als echt lastig om ze goed op de foto te krijgen 😂 maar hij zegt ook waarom twijfel je nog ik zie een duidelijke streep haha
Helaas vanmorgen toch gaan bloeden😯 maar ja weet nu wel waar ik aan toe ben en kunnen we weer verder.