Vanmorgen ook weer testje gedaan omdat urine gisteren zo licht was. Wel een streepje maar vind het nog zo licht voor (rond de)13 dpo. Bij mijn vorige zwangerschap was het streepje al veel donkerder. Daarvoor heb ik een miskraam gehad toen bleven de streepjes ook zo licht. Dus ik hou nog maar even een slag om de arm. De onderste is van vandaag.
Zie op al je testen ern vaag streepje maar kan niet echt de kleur zien. Vind ze niet duidelijk positief.. Streepje mag echt wel oplopen nu..
Als de bovenste van de 27e en de onderste van vandaag, ben ik niet hoopvol gezind helaas. Na 3 dagen had er zeker een duidelijkere oploop moeten zijn. Ik hoop dat ik het fout heb en de testen toch nog duidelijk gaan oplopen.
helaas eens met bovenstaande dames .. voor 13 dpo vind ik hem.erg licht en haast niet opgelopen. hoop dat we het missen uiteraard maar ook ik ben niet erg hoopvol..
Dat gevoel heb ik zelf ook, vooral omdat ik deze testen herken van mijn miskraam. Enige verschil is dat ik nu steeds kramp heb wat ik weer herken van zwangerschap die wel goed ging. Ik wacht gewoon rustig af...
Vanmorgen weer een lichte test. Niet lichter dan gisteren maar ook niet donkerder. Ik denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat het allemaal niet doorzet. Ik stop nu ook maar met testen en wacht af.