Hoop dat het gelukt is met uploaden,, Maar duidelijk genoeg?? Of toch nog maar wel morgen nog een keer testen?? Ik heb een onregelmatige cyclus,, zou nu toch wel 4 dagen over tijd zijn,,
haha ik twijfelde even of de vraag ging over een ovulatietest omdat deze zo overduidelijk positief is als zwangerschapstest
Nou moet even kijken hoor want weet het niet zeker zie wel een streepje maar twijfel nee hoor deze is duidelijk positief gefeliciteerd
Wat een leuke berichten van jullie allemaal!!☺️ De vraag komt vanuit mijn onzekerheid, hihi,, En daarbij, t is überhaupt mijn eerste test die ik heb gedaan!! En spannend nu,, mijn vriend komt zoo thuis en die weet nog van niks😇 Kan niet wachten,, hihi,, En denk toch ook maar wel heeeel snel iedereen op de hoogte brengen,, ben niet zo goed in geheimen bewaren,, en ook best lastig, de vragen komen gelijk zodra ik de drankjes laat staan,,,
Nou dan heb je een hele mooie eerste test 😀. Ben wel benieuwd (ben niet nieuwschierig ofzo hoor) hoe je vriend reageerd 😀.