Hoi allemaal! Vannochtend een test gedaan van het kruidvat. 3 dagen voor mijn nod. Ik lijk een streepje te zien maar twijfel ook... willen jullie meekijken?
In ieder geval alvast bedankt voor het meekijken! Ik zit 11 dagen na mijn eisprong. De lutale fase is meestal wel 14 dagen. Dus op bijvoorbeeld vrijdag de inseminatie en dan precies 2 weken later testen... sons wel een dag eerder ongesteld.... Dit is trouwens rond 4 voor 2e kindje. Bij de eerste was de 9ekeer raak, maar toen heb ik niet eerder getest... ik gebruik geen hormonen. Is in natuurlijke cyclus.
Ga morgen zeker nog door met testen. En dan vrijdag een clear bleu met tekst Of zal dat al eerder kunnen?
Ik heb de tijd niet zo goed in de gaten gehouden... In ieder geval wel binnen 15 min... Ik ga morgenvroeg nogmaals testen en zal hem hier weer posten!
Zo zagen mijn eerste kv testjes er ook uit! en ik was zwanger dus dit is veelbelovend! over een paar daagjes nog een keer testen! Of een digitale clear blue doen dan weet je het meteen
Ik denk dat je blij mag zijn, al moet die de aankomende dagen wel blijven oplopen. Spannend 🤗... herken het gevoel... wat was dat moment spannend..