Die van het Kruidvat is ook prima betrouwbaar vind ik, zolang je maar geen pennenstreep als positief gaat beschouwen. Maar deze heeft geen pennenstreep.
Ik durf het gewoon niet geloven! We zijn al meer dan een jaar bezig.. Nog steeds bang voor een teleurstelling. 😕
Op die laatste 2 foto's zie ik wel een streepje. Op de plus test, heel vaag iets! Voorzichtig een gefeliciteerd?
Ik zie echt wel iets vaags! Ook wil ik nu wel eens weten als leek waarom jullie er een ring naast of op leggen? Haha
Geduld meid... Op al je testen zie ik wel wat hoor! Het is moeilijk maar het enige wat je nu kunt doen is afwachten, En over twee dagen weer testen! Ik duim voor je! Liefs taart.
Ik vind het ook wel positief hoor! Ik zie ook op je kruidvat een plus. Maar vind streepjes turen gemakkelijker dan plusjes Wanneer wil je weer testen?
Geen idee, wanneer zou ik het best testen. Voor morgenochtend heb ik nu geen meer op voorraad. Overmorgen?
Overmorgen lijkt me prima! Altijd slim om er een dag tussen te laten omdat de oploop dan wat beter zichtbaar kan zijn. Niet dat het mij ooit gelukt is om een dag te wachten hoor
Op de predictor early zie ik 'm hoor! Ik zou over 2 dagen een kruidvat 2 voor 5 euro test doen. Die zijn heel gevoelig namelijk. Succes!!
Ik zie ze op beide, maar vind wel dat ze duidelijker moeten worden. Maar je bent pas 10 dpo. Hoop dat ie mooi oploopt