Ik ben 30 oktober voor het laatst ongesteld geweest. Ik volg mijn cyclus verder niet dus geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Normaal gebruiken we condooms. Dit keer niet en te laat met terugtrekken (waren van plan om volgend jaar weer te beginnen). Op 12 november hebben we onveilige seks gehad. Is dit positief te noemen of kan het nog een erg late eisprong zijn? Mijn cyclus schommelt tussen de 28 en 30 dagen.
Ik durf wel te zeggen dat het postief is van hcg. Gefeliciteerd! Word niet volgend jaar haha. Als de 30e eerste dag menstruatie was dan zit je nu op dag 26.
Denken jullie trouwens dat een CB met wekenindicator morgen met ochtendurine positief zal zijn? Deze is met middagurine genomen.
Ik had de 29e Mn eerste dag van Mn laatste menstruatie maar durf nog niet te testen. Pas laat Mn piek. Gefeliciteerd !
Ja dan zou ik inderdaad nog even wachten met testen. Anders is 'ie straks negatief terwijl je misschien wel zwanger bent. Laat je het weten?
Ik zie ook wel een streep! Hij is ook mooi roze! Wat bijzonder zeg. Zul je zien dat je een stuk ongeduld als kindje krijgt De cb zou positief kunnen zijn, maar heb bij deze streepjes ook negatieve langs zien komen. Zou dus even wachten.