Zou ik nog niet doen. Als je er zo onzeker van wordt dan zou ik helemaal stoppen met testen en morgen de vk of gyn bellen voor een afspraak voor de eerste echo. En gezien je geschiedenis heb je kans op een vroege echo.
Je kan die 2 kv testen nog niet met elkaar vergelijken. Wacht tot ze beide goed zijn opgedroogd. Ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken hoor!
Dat loopt echt op hoor! En straks als ie opgedroogd is, is het verschil vast nog duidelijker. Voorzichtig gefeliciteerd!
Net een testje gedaan met ochtendurine en ondanks dat je ze niet echt kunt vergelijken, lijkt de verdubbeling toch wel goed te zitten. Irritante onzekerheid ook steeds... Ik ga straks de gynaecoloog bellen voor een eerste afspraak !.
Ziet er super uit meid! Buik en rugpijn (menstruatie gevoel) hoort er bij, dat kotm door de groei van de baarmoeder.
Die is supermooi! En die onzekerheid blijft helaas nog wel eventjes hoor.. tot de twaalf weken, en daarna blijft het ook nog spannend. Maar je testen zien er iig supermooi uit