Negatieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Modellicious, 31 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    Ik heb een kleine van bijna 1 jaar en ben een tijd afwezig geweest op t forum.
    Nu weer gezellig terug

We waren nog niet echt weer bezig met een 2e, maar werd van de week wakker met een bekend gevoel.
    En sinds dat gevoel ook erg zere borsten.

Heb eergister en vandaag getest, maar negatief.

Ik heb nu ook maar een vroege test besteld, want het zit me niet lekker.

Eergister was de ovulatietest wel positief, dus dan zou je zeggen dat t niet kan.
    Maar ben zo moe en emo.

Ik heb mijn cyclus ook nog niet helemaal goed bijgehouden, juist omdat ik er teveel mee bezig was met de 1e en het 3 jaar geduurd heeft.

Wat denken jullie? TIPS?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als de ovutest eergisteren positief was en op hcg gereageerd zou hebben, zou de zw test vandaag wel positief moeten zijn.

Ik denk dus dat jouw klachten komen door de lh piek icm progesteron en dat je eisprong dus gisteren of vandaag was ;)

3. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    Maar de pijn wordt steeds erger, ik had inderdaad eergister ook veel slijmverlies
    Nu niet meer, dus dan zou alles nu moeten zakken...

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Het kan zijn dat je eisprong vandaag nog moet komen en wat je voelt de drukpijn van het ei is.
    Vruchtbaarslijm kan je tot 5 dagen voor je ei verliezen.
    Dus alles bij elkaar lijkt enorm op een (naderende) eisprong :)

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat dus.

Ik zou het nieuwe jaar dus even gezellig inluiden ;) en dan over een twee weken hopelijk een positieve zwangerschapstest!
    Een naderende eisprong kan ook allerlei klachten geven trouwens.

6. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    Toch vreemd dat dit dan een eisprong kan zijn met deze klachten, terwijl je die anders nooit hebt
    Voor de zekerheid de borrel toch maar laten staan, mede ook omdat de kleine ziek op bed ligt

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als het zwangerschapsklachten zouden zijn, moet je al vrij veel HCG aanmaken en had je nu een positieve zwangerschapstest in handen.

Verder zeggen symptomen helaas niks. De meeste vrouwen merken niks bijzonders inde ronde dat ze zwanger bleken te zijn, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat uiteindelijk niks met een zwangerschap van doen had. Bij de meeste vroiwen beginnen de klachten ook pas vanaf 6 weken zwangerschap als het aandeel HCG erg hoog is.

Jammer hoor dat je nu wellicht je eisprong dreigt mis te lopen, omdat je al zwanger denkt te zijn terwijl je zwangerschapstest dus negatief is....

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Slijmvlies krijg je vanaf een paar dagen voor de eisprong. Dit is ook nog eens bevestigd met een ovulatietest. Hcg test is negatief. Lijkt mij duidelijk, gooi het idee van zwanger zijn aan de kant en maak het samen gezellig !

9. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik had rond mijn vorige NOD exact hetzelfde. Bleek bij mij een late ovulatie te zijn. Ook misselijk en slijmverlies, positieve ovulatietest en negatieve zwangerschapstest. Ik zou proberen het gezellig te maken :)

10. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    We hebben voor de zekerheid wel om de dag geklust :)

11. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Als mijn ei gesprongen was, dan kreeg ik 2 dagen overal last van, daarna zakte het weer af

12. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    het is nu dag 5 qua klachten

Deel Deze Pagina