Hi meiden, We zijn al even bezig om zwanger te worden en we zijn nu net bij de gynaecoloog geweest voor testen om te kijken waarom we niet zwanger worden en nu vanmorgen dit getest. De bovenste is verlopen 02-2018. De onderste nog goed. Onderste is na 5 minuten bovenste al wat langer. Mijn man gelooft het niet... wat denken jullie??
Ik denk dat een test die een paar dagen over de datum is niet ineens zo’n vette streep heeft hoor! Gefeliciteerd
Dit soort posts maken mijn dag helemaal weer goed! Ik zeg ook positief, gefeliciteerd. Wat mooi, zo op de valreep!
Wat een fijne reacties! Mijn man kan het nog steeds niet geloven. En ook omdat we net bij de gynaecoloog zijn begonnen omdat we al sinds december 2016 bezig zijn! Ik heb hier nog 2 testen van clear blue liggen. Ik ga die morgen en zaterdag doen en dan maandag de gynaecoloog en de verloskundige bellen?
Wat spannend zeg. Prachtig cadeau voor jullie. Voorzichtig gefeliciteerd. Ik hoop dat het een plakbaby is
Gefeliciteerd! Super! En maandag kan je inderdaad de vk bellen en ook je gynaecoloog bellen om te vertellen dat het een héél vruchtbaar gesprek was!