Aan de roze dop te zien ken ik die test. Huismerk test? Die had ik namelijk ook gedaan. Ook licht streepje. Wil je niet kwetsen bij mij was t een vals positieve. Maar ik hoop dat ie bij jou positief mag zijn!!! Em hopelijk loopt ie mooi op! Plaats toch even een foto van hoe mijn test er uit zag want mijne zag er wel anders uit.
Idd roze dop, maar de mijne heeft wel een ander venstertje. Alle 4 de testen zijn opgedroogd met een duidelijk streepje nu. Maar helaas. Met zo'n test die jij hebt weet je ook niet wat je ervan moet denken, irritant hè . Meiden bedankt voor jullie knuffels enzo. Ik ga nog even verdrietig zijn en woensdag weer beginnen met prikken, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Jaa meid ik snap het. Echt ff shit dit. Ik was naar de dokter geweest. Daar negatieve test. Zei die de kans is klein dat er iets zat. 2 dagen later super erg ongesteld geworden dus ik weet nog steeds niet of er iets zat. Want ik had de week ervoor me pilbloeding gehad. Dus weer een pilbloeding kan niet. Maarja daar zal ik nooit echt achter komen. Zelf denk ik dat er bij mij niks zat aangezien ik eerst een negatieve test had. En daarna pas een bloeding had. Erg veel sterkte meid :*. Hopelijk snel een knaller en een plakkerd!
Morgen mag je weer beginnen met prikken! Lieve @Rombely ik wil je heel veel geluk toe wensen in de nieuwe ronde! Je nieuwe ronde wordt de jackpot!