Badkamer aan het opruimen. Kom nog een verdwaalde action test tegen. Gewoon for the fun getest. Ik zie een streep......maar kan dit ook mijn eisprong zijn? Eind maart een vmk gehad. En daarna weer blanco getest.
Die is wel érg duidelijk. Meestal zeggen die plotselinge test aanvallen wel iets.. soort onderbuikgevoel. Heb goede hoop voor je
Dit is een gewone action zwangerschaps test. Ja had gewoon een test aanval. Maar nu ook geen testen meer.....oefffttt en kan ook niet gaan halen. Wil mijn man niks zeggen..... straks is het vals alarm!
Alles kan zeg ik altijd Dus.... ff nieuwe testen halen en morgen/overmorgen opnieuw testen. Als het hcg is dan zal hij duidelijker worden. Is hij dan weer wit dan was het ws idd je lh piek. Op de hoeveelste cd zit je nu? Ik zie dat je test op 27 mrt nog heel licht roze was. Wanneer brak de bloeding door??
Op 29 maart ongi geworden. Ben erg onregelmatig. Vandaar de twijfwl tussen zwanger of eisprong. We gaan het zien
Ik heb verhoogd lh en plas altijd streepjes op de zwangerschapstesten maar nooit zulke als deze! Het zou zomaar eens kunnen!
Dus vandaag cd 22. Het streepje zou vergelijkbaar zijn met 9-10 dpo, wat zou betekenen dat je rond dag 12-13 je eisprong had. Klopt dat met je andere cycli? Of had je hem toen vaak later?
Nahhh zit in geloof het niet modus. "Modus aan" Als iets te mooi is om waar te zijn..dan is het niet waar. Zo overleef ik de dag wel.