Haha ik snap je gedachten, die heb ik zelf ook gehad Sws ben ik niet alleen als hij komt, mijn moeder zal dan ook bij mij zijn. Ik heb hem nog niet ontmoet, staat al wel op de planning. En hij is ook bereid om zich opnieuw te laten testen
Wow wat een verhaal! Wat onwijs spannend, stoer en toch ook een beetje eng lijkt me! Hoe oud ben je als ik vragen mag? Is leeftijd een reden dat je hiervoor kiest? Sorry voor mijn brutale vraag, maar ik lees hierboven hoe open je er over praat
Ik ben 29, word in Juni 30. Lijkt voor sommige mss jong, maar ik heb al zo lang ik me kan herinneren een kinderwens die alleen maar groter wordt. Ik heb heel veel ellende meegemaakt qua mannen, relatie, daten etc. Dus daar is mijn vertrouwen helemaal in weg. Mijn vertrouwen in dat ik dit alleen kan is 100% Spannend is het zeker, zo af en toe ook een beetje eng, maar ik weet zeker dat ik er goed over heb nagedacht en dat ik er klaar voor ben
Ik heb vandaag nog een ovulatietest gedaan. Snap alleen niet hoe dit dan kan? Of is deze toch al wat lichter dan die van gister avond (zie het zelf ff niet zo goed)?
Dankjewel voor je antwoord. Voel nu wel soort menstruatieachtige buikpijn onderin. Jarenlang de pil geslikt dus geen idee of ik m'n eisprong kan voelen haha