Wanneer vrijen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lacer, 5 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lacer

Lacer Lid

23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Beste dames,

Na 2 MK’s en alweer 3 maanden geen zwangerschap heb ik eens besloten om te beginnen met ovulatietesten. Mijn menstruatie is een beetje onregelmatig. Mijn laatste menstruatie was van 21 feb tot 27 feb. Ik ben op 1 Maart begonnen met de ovulatie testen.

Ik zag dat vanaf gisteren de test ietsjes is opgelopen en vandaag ongeveer net zo (of misschien iets meer) donker is. Wanneer kan ik het beste beginnen met vrijen? Toevallig hebben we eergisteren nog geknutseld, heel spontaan.

Ik heb totaal geen idee wanneer ik het beste kan gaan vrijen omdat dit pas de eerste keer is dat ik ovulatie testen gebruik. Mijn cyclus ligt rond de 21 tot 28 dagen. Langer of korter heeft die nog nooit geduurd. :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik zou om de dag aanhouden en zodra je een knaller hebt dan die dag en de dag erna.
    Wat kort trouwens 21 dagen

3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Gewoon om de dag of om de 2 dagen, en dan op de dag van de positieve ovulatietest een keertje extra.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Om de dag (om de 2 mag ook) maar de dag van de posi test en de dag erna wel seksen.

5. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik probeerde als we zin hadden om de dag en bij een positieve test dezelfde dag nog en de dag erna. Dan was ik er ook wel ff klaar mee. Op je foto zie ik geen positieve test trouwens.

6. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Wij zijn niet gewend van veel seks (max 1x per week, heel soms 2x), en wij hebben het deze ronde 3 dagen voor, dag van en dag na de positieve test gedaan :)
    Je testen zien er normaal uit, niet perse dicht bij eisprong. Als je kortste cyclus 21 dagen is, dan ben je te laat begonnen met ovutesten..

7. Lacer

Lacer Lid

23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Wilt het niks zeggen dan als die ietsjes oploopt? Ik weet dat hij nog niet positief is maar ik dacht misschien komt de eisprong eraan dan. :eek:

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Met een cyclus van 21 dagen moet je al op dag 5/6 of 7 beginnen met ovu.
    Uitgaande dat je lf 14 dagen is kun je dan zelfs op dag 5 een positieve ovu hebben met eisprong op dag 7 van je cyclus.
    21 dagen is idd nogal kort voor een cyclus. Maar zwanger raken kan wel. Bij mij jongste had ik ook een hele korte ronde en was toch zwanger.
    De kans is iiig dat je je eisprong al gehad hebt voor je ben gaan testen.
    Als het goed is staat er ook een schema in de bijsluiter van je ovu testen wanneer te beginnen met testen bij welke cyclus lengte.

9. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Wanneer jullie zin hebben en als de ovulatietest positief is die dag en evt dag erop of daarna

10. Lacer

Lacer Lid

23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Mijn cyclus verschilt tussen de 21 en 28 dagen. Kijk, nu is hij weer donkerder. Net getest. :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

11. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Ik zou nog eventjes door testen, hij zal de komende dagen wel donkerder worden.

12. Lacer

Lacer Lid

23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Oke, net weer getest en hij is in mijn ogen toch weer redelijk donkerder geworden. Kan ik dit al als een positieve test ervaren???

13. Lacer

Lacer Lid

23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Sorry ik was iets te snel met plaatsen, hier de foto

Bijgevoegde bestanden:

14. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Ze zeggen dat om de dag de grootste kans geeft dat het raak is. Maar probeer ook vooral plezier in het vrijen te houden.

15. Kelsey

Kelsey Bekend lid

29 sep 2011
    562
    292
    63
    Ik denk dat deze wel bijna positief is, misschien kan hij nog iets donkerder maar dat zal misschien vanavond wel zijn of morgenvroeg. Vanavond en morgen vrijen zou voldoende moeten zijn:thumup: veel plezier :D

Deel Deze Pagina