Hi allen, Helemaal nieuw hier. Vanmiddag een zwangerschapstest gedaan, omdat ik me anders dan anders voel. Borsten zijn pijnlijk en voller. Een vriendin opperde om te testen. Tot vanmiddag nog geen moment in me opgekomen. Heb een onregelmatige cyclus en momenteel nemen we de voorzorgsmaatregelen om een zwangerschap te voorkomen. De test liet binnen twee minuten een heel vaag verticaal streepje zien (moet een plusje worden). Mijn man is net zo vertwijfeld als ik ben, maar ik ben nog niet overtuigd van een negatieve test. Het is een test van de kruidvat 2 voor 9,50. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hoi! Hoe lang is het geleden dat je ongesteld was? Als het ongeveer een maand geleden is dan zou je een testje kunnen wagen. Deze test is niet echt duidelijk eerlijk gezegd. Maar dat kan ook door de foto komen. Dus ik zou je willen aanraden om nog even een paar dagen te wachten en dan met ochtendurine te testen. Is die test dan nog niet duidelijk, dan om de twee dagen testen. Nav deze test denk ik op dit moment in ieder geval niet positief..
Oeps... dat ging mis, haha! Klopt. zie nu dat ie op de laptop helemaal niet te zien is. Dan zou ik ook uitgaan van negatief. Maar op de test echt een vaag lijntje. Maar goed. Van de week nog maar een keer testen. Voor het laatst in september gemenstrueerd. Ik ben bekend met onregelmatig cyclus. Ben ook nog nooit spontaan zwanger geweest . Kwestie van geduld. dank voor je reactie
Als je echt niet tegen die onzekerheid kunt dan zou je ook bloed kunnen laten prikken. Dan weet je het 100% zeker!
Ik zou deze als negatief beschouwen. Een nieuwe kopen en die morgen ochtend doen met je eerste urine.
Ik vind dit echt vervelende testen. Ze geven best vaak een pennestreep, is helaas wel negatief. Ik zou even een Predictor doen. Mocht deze ook negatief zijn dan kun je er vanuit gaan dat je nu niet zwanger bent. Succes!